Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Kukaszökevények 1

RÁJEN 2012.11.20. 08:00

DSCF9543.JPGA november 11-i börzére kimentem árulni. Nem volt túl nagy a forgalom, igaz, nem is vittem túl sok cuccot, otthon előtte ugyanis már elég nehezen sikerült összeállítanom a készletet úgy, hogy ne fájjon, az előző pár alkalommal már gyakorlatilag mindent eladtam, amit el akartam. Azért vittem egy nagy ikeás zsáknyit, és nem is panaszkodom, szépen fogyogatott a cucc. No de amiről írni akartam, az nem ez, hanem hogy ha már ott voltam, tettem azért egy-két kört én is, hátha akad valami. Azt vettem észre, hogy ha sok felesleges pénzem van, könnyen találok olyan érdekességeket, amik iránt egyből elfog a birtoklási vágy - ha viszont acélosan megedzett önkontrollal megyek körbe, akkor sokkal nehezebb. Valóban szükség van az adott kisautóra? Indokolja-e az állapota, az ára és az érdekessége a megvásárlást, illetve bele is fér a büdzsébe? A három bonyolultabb kérdésen általában már nem is jutok túl, valahol szinte mindig megdől a terv, a büdzséig el sem kell jutnom a gondolkodásban. Aztán máskor meg az van, hogy elém ugrik egy kisautó, ami egyszerűen annyira olcsó, hogy nem lehet otthagyni. Na, egy ilyet mutatok ma:

DSCF9537.JPGDSCF9538.JPGDSCF9539.JPGDSCF9540.JPGDSCF9541.JPGDSCF9542.JPGIgen, ez egy Tomica Ferrari, ha valaki nem ismerte volna fel a kerekéről. Egy lapos dobozban vettem észre, ami gyakorlatilag egy turkáló volt, és első blikkre nem is annak tűnt, ami. Mert hogy Tomica Ferrarira épp nem volt szükségem, egy Corgi Mercedes C111-re viszont annál inkább. Ó, mondtam, te velem jössz! Kézbe fogva vettem észre, hogy jé, ez nem is az. Hanem egy Ferrari BB 512. Mennyibe kerül?, kérdeztem. 400 forintba. Nem álltam le alkudni, pedig egy ötvenest biztosan le lehetett volna faragni ;) Egyetlen szembetűnő pontkopással szerintem ez méltányolható ár, az üzlet meg is köttetett. A kisautó hátsó fertálya felnyitható, amely alól kitűnik a fehér motortér - ezt a képen egy nagyobbacska fehér folt illusztrálja. A beltér egy picit elnagyolt. Létezik ez egyébként széles kerekű kivitelben, az jobban néz ki. A kis Ferrari gurulása első osztályú, rugózik is egy keveset, összességében teljesen rendben van. Ilyen az igazi:

ferrari-512-s.jpgDecemberben még lesz börze, gyertek kis jó sokan! Na, minden jót! Fizetett PR-hirdetésünket olvastátok. (Nem. Viszont ma van a szülinapom.)

Címkék: tomica

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr84903377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.11.20. 16:13:52

Lehet, hogy csak a fotó teszi, de... Mintha nem lennének jók az arányai.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.11.20. 20:28:52

Boldog szülinapot ;)

A Ferrari ennyiért ajándék szerintem...
süti beállítások módosítása