Sosem merül ki az amerikai izomautó-adatbázis, mindig lesz olyan, amit még nem dolgozott fel a Hot Wheels. A végtelen lista viszont időnként csökken eggyel, ezúttal a kihúzható modell az 1968-as Plymouth Barracuda Formula S. Mutattam már itt hasonlót, így modelltörténettel nem kell bajlódnom, elég az hozzá, hogy a Formula S-opciót, ami gyak. egy emelt felszereltségi szint volt, még az előző, első generációhoz találták ki 1965-ben, és a következőket tartalmazta: Commando V8-as motor, komolyabb (sport-)felfüggesztés, nagyobb kerekek, speciális embléma, tárcsafékek és légkondi.
Amikor az ember már kezdené azt hinni, hogy a Hot Wheels lassan leszokik a hátsó kerekek megalomán túlméretezéséről, hiszen néhány modell az utóbbi időben elaltatta a gyanakvást, akkor kimondottan rosszul tud esni, hogy nem így van, azok a szabályt erősítő kivételek. (Megjegyzem, a holnap bemutatásra kerülő HW kisautón is nagyobbak a hátsó kerekek az elsőknél, de majd meglátjátok, ott nem fáj ennyire.) Nem fogok nekiállni faragni, öreg vagyok már ehhez, de remélem, odaát is érződik a sorok közé rejtett összehúzott szemöldök. Úgy egyébként tetszik, bár nem vitték túlzásba a részletezést. A dekoráció visszafogottságában szerintem abszolút szerencsés, és a lila szín sem idegen az autótól. A metál csillogása egy picit azért túl lett lőve, de vegyük ezt egy felújított, drag-esített darabnak, és akkor mindjárt rendben is vagyunk. Vagy adjuk át kezelésre Andrisnak vagy porschénak, és nézzünk majd eltátott szájjal! ;)
Utolsó kommentek