Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Fotósarok

RÁJEN 2009.03.10. 10:04

Folyamatosan fejlesztem fotós tudásomat, az eredmény alább megtekinthető. Most már sikerült eljutnom arra a szintre, hogy a vaku nélkül készült fotók között is találni pár vállalhatót... Tematika nincs, csak úgy érzésre válogattam:

Na, pár szót azért: a HW Fordok az elején csak a tegnapi MB Fordok miatt vannak itt, a négy japán HW csak úgy, Shelby Cobrák szintén, a két kombi Volvó csak szerény kedvcsinálóként a lassan már tényleg bekövetkező Volvós poszthoz, pár izomautó kékben-zöldben just for fun, a sorba akár még az IMSA Mazda is beleilleszthető, de ha már verseny, akkor két Chevy Pro Stocker.

A négy Tomica rendőr a szívem csücske, bár nemrég az ebayen láttam Citroen H Truckot is rendőrségi kivitelben - de nem vettem meg, nem licitáltam.

Szép páros szerintem a Plymouth Gran Fury rendőr és a Chevy Ambulance is, de egy másik képen két Maisto (Tonka?) Chevy Caprice-t párosítottam hozzá, úgy sem rossz az összhatás. Tényleg, Caprice-t miért nem hoztak ki MB-ban? Aztán a meglévő Notarzt-os X5-höz ugye (fdokinak hála) megjött a rendőrpajti is, így szépek, együtt. Csakúgy, mint a két vintage Tomica, amiből sikerült az élességet a hátsóra tennem, de ugye ha koncepció, akkor nem hiba, szóval legyen az, hogy pont így akartam. Na szép napot!

Címkék: volvo matchbox police muscle ambulance hot wheels tomica superkings

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr50993111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikarus256 2009.03.10. 16:02:55

Hm...kék Camaro Vateráról? Nekem is tetszik.

Kék AMX Javelinhez nem kell lószállító? :-D

A második mentős képnél azt hittem, hogy lemaradtam valamiről, és a Matchbox is adott volna ki ilyen Chevyt. Megzavartak a kerekek.

A Subaru rendőrt kb. mennyiért lehet beszerezni?

A képeid persze jók lettek, de ezt látod te is. :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.03.10. 17:30:52

A Camaro tsza1-től van, de már van pár hetes.
Lószállítókat néztem a börzén, nem ártana...
A Subaru rendőr nagyon olcsón beszerezhető hong-kongi eladóktól, szállítással is itt tud lenni 4-6 dollárból, csak most szar a dollár :(
És köszi a dicsérő szavakat!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.03.10. 18:00:25

Na, most megnéztem, attól az eladótól, akitőkl már több mindent is vettem, szállítással együtt 9.99 dollár. Tehát kicsit tévedtem...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.03.10. 18:12:18

A fotóid teljesen hibátlanok, bár nekem sikerülnének ilyen jól!

Bog Zoo (törölt) 2009.03.10. 19:04:28

A fotók tényleg nagyon jók! De irigyellek a Camaro, a Firebird, és a Corolla AE86 miatt :-D A Camaro-n én is gondolkodtam, hogy megveszem, de végülis kihagytam... Jah, és a Tomica Porsche-t ki ne hagyjam, mert azért is odáig vagyok. :-D

Bog Zoo (törölt) 2009.03.10. 19:05:34

Még 1 dolog. Nekem is van egy HW Ford GT-m, csak másmilyen festéssel. Na de róla majd később a blogomon.

Ikarus256 2009.03.10. 20:37:47

Tudom kitől van a Camaro, a feketére - ez előtt járt le talán 15 másodperccel - én is licitáltam, ha jól emlékszem. :-)

Az Subarut jegelem egy ideig, amíg nem lesz 160 Ft a dollár. Lehet, hogy addigra már Euronk lesz...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.03.11. 09:38:43

A japó rendőrautót meg a Kojak-lámpás Subarut én is egészen megkívántam, most hogy így jobban belegondolok. De jegelek minden beszerzést, mert:

1. Számba vettem a feldolgozatlan darabokat - már úgy értem, hogy megszámláltam őket és nem úgy, hogy beletüfködtem az arcomba - és a summa egy három jegyű, pozitív egész szám, az elején az öttől északra elterülő numeróval.

2. A lakásban minden elképzelhető és elképzelhetetlen helyen kisautók tartózkodnak. A tárolóhely elfogyott.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.03.11. 09:58:43

@Bog Zoo: Majd figyelemmel követem. A kis narancs Porsche nekem is bejön...
@Ikarus256: Nekem meg most már mindent jegelnem kellett, majd a jövő hónapban talán lesznek új beszerzések, addig STOP van.
@Sam. Joe: Édes gondok ezek :)
süti beállítások módosítása