Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Reklamáció

RÁJEN 2009.03.11. 19:22

Á, nem, csak némiképp figyelemfelkeltő címet akartam. Reklámokról lesz szó. Illetve inkább kép. Az első az Ogilvy & Mather budapesti irodájának alkotása (egy évig én is dolgoztam ott, csak megemlítem), amire azt mondom, majdnem kurvajó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De nem mondhatom, mert az ötlet eredetije ezúttal sem itthon született (lásd ezt és ezt, arcpirító, na mindegy):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na, alább pedig egy pár másik hirdetés a HW háza tájáról, ezek is ötletesek:

Pár érdekesség még, illetve egy bónusz-link.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mozgóképesek: 

Nem erősségem a héber betűk olvasása, de nem lepődnék meg, ha ez is valamilyen formában azt mondaná, hogy lányoknak is jó játék - lásd a HW sajtóhirdetést kicsit feljebb. Hiába, nincs új a nap alatt...

Ha, haladjunk át az igazán igényes-zenés reklámok területére :P 

A vége felé pedig egy kis tévéshop-feeling: 

A legvégére pedig egy abszolút retró, a HW bemutatásának évéből: 

Ajóestét!

Címkék: reklám matchbox hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr67996445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.03.12. 13:25:08

Nem értek veled egyet. Nem értem, hogy Batman és Robin, a két Pulp Fiction-ös karakter, valamint Starsky és Hutch hogy jön a Matchboxhoz. Batman miniatúrákat a HW és Corgi készített, Pulp Fiction-öst szerintem senki, nem is nagyon van olyan jellemző cucc, amit érdemes lenne - oké, tán belülről véres autót leszámítva - Starsky és Hutch szintén Corgi territórium. Mint Matchbox rajongó szerintem teljesen melléfogás, mint hétköznapi, egység sugarú fogyasztó meg csak egyszerűen nem értem.

A héber Matchbox reklámban - amit egy helyi forgalmazó művének sejtek - pedig RealToys kisautók szerepelnek, ami iszonyú nagy gáz.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.03.12. 13:45:16

@Sam. Joe: Én a magam példájából kiindulva teljes mértékben tudtam azonosulni a fenti karakterekkel, mondjuk nálam Derrick üldözte a rosszakat inkább, mint S&H, de még Petrocelli is erősen oda volt képzelve a Ford Camperem mellé ;) Csak nem jutott eszembe, hogy az ujjamra rajzoljam őket. De valahol igazad van.
A Realtoy szerepeltetése felnőtt fejjel tényleg gáz, de egy 8 évesnek szerintem tökmindegy :D
süti beállítások módosítása