Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Lego Star Wars

RÁJEN 2009.06.02. 19:12

(Szolgálati közlemény: véletlenségből eddig nem tettem láthatóvá egy korábbi posztomat, most pótoltam. Csodálkoztam is, hogy Sam.Joe még csak nem is hivatkozik rá ebben, mivel a főszereplőjük közös, ráadásul 3 nappal korábban írtam nála, továbbá komment sem jött egy darab sem... Most már értem. Eh.)

A minap elhatároztam, hogy készítek egy TIE Fightert legóból. Egyébként ez a megfelelő alkatrészek birtokában nem lenne egy túl nagy kihívás - azok hiányában viszont igenis az. Ez az utóbbi a helyzet ugyanis. Van egy doboznyi assorted elemem, van két nagyobbacska autóm, amiket nem akartam szétbontani, így minimum dupla hendikeppel vágtam a küldetésbe. Kezdetnek ellátogattam a szombati budakeszi Hot Wheels klubtalálkozó melletti kirakodóvásárra, ahol lehetett legókat turkálni fillérekért. Itt beszereztem pár szárnyat és néhány egyéb érdekesebb elemet. Majd innen a Pecsa bolhára mentem, ahol további szárnyakkal bővítettem a készletem (továbbá ezzel a MB-gyűjteményem, 2 rongyért). Összerakási rajzot (vagy hogy hívják az ilyesmit) direkt nem töltöttem le, bíztam a saját agyamban. Azért a klasszikus trilógiát megnéztem ;) Az eredmény alább, nem vagyok elégedett, túl kicsik a szárnyak, vagy túl nagy a belső "gömb", a lényeg, hogy legalább kétszer ilyen nagy szárnyak kellenének, a belsejét nem tudom kisebbre venni, ha meg is feszülök. De nincs több lapos elemem.

A fellelkesülésem azért nem hagyott alább, kitaláltam, hogy muszáj lesz speeder bike-ot is gyártanom. Megnéztem a netet, hogy a Lego ezt hivatalosan hogyan oldotta meg. Hát, nálam jobban, azt kellett konstatálnom - de célirányos (és megfelelő színű elemekből álló) készlettel könnyű is... Így itt-ott nagyvonalúbbnak kellett lennem, mindenesetre a végeredmény fényévekkel (hehe) jobb lett a várakozásaimnál, íme:

A figura (minifig, hogy tudjátok) természetesen nem az, ami oda való lenne, A Jedi visszatérben scout trooperek (felderítők) vezették ezeket a szerkezeteket (plusz a Felkelők és egyszer egy ewok), akiket leginkább talán a speckó sisakjukról lehet megismerni, de ilyen figurám (egyelőre) nincs, csak Darth és ez a klón. Érdekes, hogy a speeder bike nem csak az én fantáziámat birizgálta, hanem azokét is, akik pedálos bringát is alkottak belőle, gyerekeknek:

Ilyen egyébként az "eredeti":

Létezik róla "rendes" műszaki rajz is, mint ahogy egyébként a SW-univerzum összes jelentősebb (és kevésbé jelentős) járművéről is, de ezek inkább érdekességek, mint érdekesek egy hozzám hasonló földi halandó számára.

És a végére egy kötelező videó a magyar legós blogról, amit szívesen olvasgatok üres perceimben, kellemes emlékeket hoz vissza, szóval ajánlom nektek is jó szívvel!

Szép estét!

Címkék: star wars lego

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr21159788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.06.02. 21:10:50

Megoszthatnád velem az általad gyakran látogatott bolhák/kirakadóvásárok helyét/idejét. Köszi;)
Ha visszahozom a padlásról a nemrég eltett Legóimat, te leszel érte a felelős!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.03. 09:54:00

@pman: Vállalom :)
Minden hétvégén van bolhapiac a Pecsánál, ingyenes a belépés. Most hétvégén mondjuk pont nem lesz, de a pecsa.hu-n nyomon követheted a dátumokat. A budakeszi kirakodóvásárba csak belefutottam, arról nem tudtam előre. De jó múltkor volt nálunk lomtalanítás, ha nem ciki beállni a túró cigók közé, gyakran raknak ki legót és matchboxokat is, láttam a saját szememmel!!!
süti beállítások módosítása