Na jó, de mi az a 'lítás'?
Mivel ma csúnyán be kellett jönnöm egy prezentáció miatt, pedig szabin vagyok, meg is ragadtam az alkalmat, hogy frissítsek. De csak egyet. Amiben négy autóról lesz szó, és a korábbi összehasonlítás nyomvonalán halad.
Először is két R8-as Audi. Audik nem túl gyakran fordulnak itt elő, de azért már volt rá példa. Még a Realtoy járgányok beszerzése idején lett egy MB R8-asom, amelyről hosszan és szépen olvashattok itt, én azonban még nem szerepeltettem a blogomon. De mivel megérkezett a HW által készített párja, lett némi aktualitása, főleg hogy rögtön feltűnt a megszokottnál nagyobb mértékű hasonlóság a két modell között. Sam. Joe korábban már pedzegette ezt a témát, igaz, más modell esetében, ráadásul annak más lett a végén az eredmény, mint nálam: márpedig ez a két Matell-modell egészen pontosan ugyanaz!
Idézek magamtól, innen: A MB és a HW R8-as öntőformája szerintem egy apró különbséggel (tükrök) teljesen megegyezik, századmiliméterre minden ugyanott van, sőt a műa. belső tér is ugyanaz és az alváz is. A kerekek persze nem. Számomra az első kézzel fogható bizonyítéka a Mattel költségcsökkentő hozzáállásának ;)
A nagyobb kerekek szerintem egyébként nem tettek jót az R8-nak, főleg mivel élőben is volt szerencsém látni ilyen autót, ami meglepően kicsi. Mihez hasonlítsam? Szemre nem (vagy nem sokkal) sokkal nagyobb, mint egy TT. Érdekes, nem? Ezért a MB (amúgy is kedvelt) kerekeivel jobban bejön, de valójában a HW is tetszik, és bár műanyag a kaszni (ezt eddig nem mondtam volna?) az olyan hátvílszes, na.
Oké, ennyit az ingolstadtiakról, nézzünk egy kicsit mást: nemrég volt itt szó a MOL-os Fordról. A beszerzésekor már tudtam, hogy kellene ehhez is egy HW tesó, és most, hogy a hotwheelsshop segítségével meglett, máshogy látom a MB modelljét. Olyan bumfordinak. Kicsit elnagyoltnak. Nehéz leírni, pontosan miért, mert úgy egyébként tökre rendben van, de a HW most (jó, nem most) szerintem nagyobbat domborított. Akár szó szerint is, hiszen a szélesítések a karosszérián vagányabbak lettek, bejön a HW felniválasztása is, de a legjobban az éjszakai versenyre felszerelt durva ködlámpasor (vagy szúrófény-sor?) tetszik.
Az autó festése számomra nem mond túl sokat (a Burns felirat itt egy sport-felfüggesztés reklámja, nem a versenyző neve), itt egyértelmű a MB (elsősorban emocionális) előnye, de a minőségre nem lehet panasz. A gép nem rugózik, nem nyílik semmije, csak egyszerűen állatul néz ki. Amit a bukócsövek belül csak megerősítenek.
Ebben az esetben a két kisautónak a fenti Audikkal ellentétben semmi köze egymáshoz, ég és föld, tűz és víz, Barátok közt és Jóban rosszban.
Hát most ez ennyi volt mára, zárul Miki mókatára, jó munkát, szép napot, ma délutántól megint nem vagyok!
Utolsó kommentek