Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Bill "Fucking" Murray

RÁJEN 2009.12.10. 13:49

Tegnap megnéztük a Zombieland-et. Olvastam róla jót is, rosszat is, de nekem, nekünk _nagyon_ bejött! Nehéz nem a Haláli hullák hajnalával összehasonlítani, de azért megpróbálom: számomra inkább a (remake) Holtak hajnalát idézte a film a hangulatával, humorával. Itt is gyorsan futnak az élőholtak, ami ugye a 28 nappal később óta nem annyira meglepő, nagyjából kiszámíthatók a fordulópontok, sőt a vége is, vannak benne sztárok, de nem sok, és itt is tetszett, ami már ott is, hogy a zombik kinyírásából sportot csinálnak.

A poszt címében már ellőttem, hogy van a filmben egy fontos cameo is, ami egyrészt nagyon meglepett, másrészt nagyon tetszett. A főszereplők egyébként is jók voltak, Woody Harrelson már nem először hozza ezt a kissé zakkant karaktert (lásd még: 2012, Wag the Dog), a srác pedig számomra egyáltalán nem volt idegesítő. Inkább az, hogy a csajok többször is kibabráltak velük... A sztorit most nem mesélem el, elég annyi, hogy már minden tiszta zombi, épeszű embert alig találni, nincs remény, nincs semmi. Persze, vannak hírek, hogy erre vagy arra nincsenek zombik, menjünk Mexikóba, vagy akárhova, de a film végére kialakult (talán csak bennem?) egy olyan gondolat, hogy a túlélőknek a tét már nem is igazán a további túlélés, hanem inkább a fennmaradó idő minél jobb eltöltése. Nem ragozom, a film pár - szerencsére rövid - drámaibb jelenetet leszámítva folyamatos hent, itt-ott kicsit road-movie, nagyon szórakoztató (már-már tarantinói) dialógusokkal. A főszereplő kommentárja szerintem jó ötlet volt, a képi magyarázatokkal különösen egyedivé tették a filmet.

Mit mondjak még, tessék jól megnézni! Szép napot! (Nemsokára péntek...)

Címkék: film

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr31588123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancergee (törölt) 2009.12.11. 09:13:04

Láttam én is.
Tetszett, jól szórakoztam rajta.
Az autók ajtaján a 3-asnak volt jelentősége, vagy csak a megszokás kedvéért pigálta rá szerinted?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.12.11. 11:33:06

@dancergee: Jó kérdés. Először azt hittem, hogy sorszámozza a szerzett majd elvesztett autóit. Ez a gondolat ugye a Hummernél dőlt meg...
süti beállítások módosítása