Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

A szellem erejével

RÁJEN 2010.03.30. 03:30

Na végre! Magyarországra is megérkezett hát a Hot Wheels szellemírtó-járgánya, így végre elkészíthettem azt a képet (jó, képeket), amit már régóta szerettem volna. De ne szaladjunk ennyire előre! Először is el kell mondanom, hogy gyerekkorom egyik nagyon kedves filmje volt a Szellemírtók, azaz a Ghostbusters - gondolom, ezzel nem vagyok egyedül. A fiatalabbak kedvéért erről van szó:

9 éves voltam nagyjából, amikor bemutatták, és talán 10, amikor láttam. A máig kedvenc főszereplőkön, a kedves humorral teli sztorin és a mai szemmel már bizony megmosolyogtató trükkökön kívül már akkor is nagyon bírtam benne a furcsa hangon nyivákoló szirénával felszerelet Ektomobilt. Az autó a való világban egy 1959-es Cadillac mentő lehetett (esetleg hallottaskocsi), és bizony vannak olyan elvakultak a vilgában, akik képesek 1:1-ben is reprodukálni a filmes autót:

Na, nézzük akkor a kicsiket! Az ígért mentős poszt apropóját lényegében a Hot Wheels Ectója adja, de a Matchbox "normális" mentője mellett nem mehetek el. Főleg, hogy ez utóbbi itthon elég nehézkesen szerezhető be, kvázi ritkaság. A két autó egyébként nagyon különbözik egymástól, a HW erősen túlzó, (rajz)filmszerű kisautót készített, amit most nem is bánok egyáltalán, ehhez a témához ez kellett:

Tök jó a szercsomag a tetején, szép a logo az ajtókon, tetszenek a villogók, nagyon egyben van az egész:

A MB mentője, ahogy fentebb is írtam, teljesen más tészta, sokkal inkább valósághű, de megmonom őszintén, szerintem a valóság valahol a kettő között lehet. Oké, ez már egy 1962-es (vagy 1964-es) modellre épült, a MB pedig a pár éve kihozott Hearse-ét alakította át (és nem a régebbi modelljét hozta vissza). Nem láttam még ilyen Caddyt élőben, de a MB változata szerintem egy kicsit rövidre sikerült. Ennek ellenére nagyon klassz, tök jó felniket választottak hozzá, ráadásul pár részletre is jutott festék... És hát ezek azok a képek, amikről a poszt elején beszéltem:

Ha a Matchbox volt a hab a tortán, akkor most jön a koktélcseresznye a habra: Johnny Lightning Ghostbusters II ECTO-1A. We believe you!

Ez már ugye a film második részéből való, komoly upgrade-en esett át, sokkal több és szofisztikáltabb műszert szállít, a tető két oldalán látható fényreklám pedig egész egyszerűen zseniális, a Szellemírtók sem működhetnek marketing nélkül:

Ezt nem bontottam ki, és nem is fogom, így nem tudom kézbe fogni, majd beszámolni róla, milyen, de szerintem nem tévedek nagyot, ha azt mondom, az eddigi tapasztalatokból kiindulva jó minőségű, súlyos darab ez is. A kerekeken igazi gumi, az alja fém, rugózás minimális - tipikus JL. Búcsúzóul egy lego-kreálmány, nem saját:

Szép napot!

Címkék: film matchbox ambulance hot wheels johnny lightning

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr821876647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.30. 10:45:56

RÁJEEEEN! Vegyél nekem HW ECTO-ból kettőőőőt! Akaroooom!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.30. 10:59:21

@Sam. Joe: Ha látok, veszek. A börzén tuti lesz egy feleslegesem, mert közben egy jóbarát is vett nekem, de időközben ugye én is. 11-én lesz, kibírod?

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.03.30. 13:06:26

nagyszerű!

én ezt a Lego Ghostbustert ismertem, kicsit régebbi, kicsit rusztikusabb, de a site-on vannak más szereplők is a filmből
bruce.kus-numa.net/lego/ghostbusters/ecto1.html

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.30. 13:14:36

@Hammer: Ezek sem rosszak. Sőt. Kár, hogy engem nem áldott meg ennyi fantáziával a sors...

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.03.30. 21:37:03

nekem van bontott JL-em....valóban súlyos darab :)

Tomica 2010.04.01. 05:24:32

www.superiorcoaches.com/ itt említik a súlyos könyvet - Superior: The Complete History, by Thomas A. McPherson, majdnem mindenröl van foto...

kissé leharcoltan:
www.nettiauto.com/cadillac/fleetwood/2220763

Kellemes Ünnepeket!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.04.01. 11:02:57

@Sam. Joe: Mármint hogy 11-én belül? :) Reggeltől.
süti beállítások módosítása