Eseménydús hétvégén vagyunk túl, többek között a börze is megvolt, majd vissza is térek rá, de addig is most inkább két új (bolti) modell következik, jobban mondva inkább csak az egyik új, a másik pedig nem régi. És van egy harmadik is legalul, mindegy. Több felületen is hallhattátok már tőlem, hogy nem vagyok oda a fantázia szülte kisautókért. Kivéve, ha azt mondjuk valami filmben láthattuk, mint mondjuk a Batmobile. Vagy kivéve, ha formájuk vagy valami teljesen indifferens ok miatt tetszik. Mondjuk hasonlítanak valamire, ami igenis valóságos (a képekért köszönet fdokinak, aki itt találta őket):
Szóval ezt a két Matchboxot a formájuk és stílusuk miatt vettem meg, de segítettek a döntésben azok a kedves apróságok, amiket magukon hordoznak. Ilyen apróság pl. a Sahara Survivor felületén gyártásilag elhelyezett horpadások, ha jól számoltam, kettő. Az egyik a jobb első sárvédő elején, a másik „sérülés” a jobb hátsó sarokban van, és az egyik világítótest is áldozatául esett. A másik a festés, azon belül is a helyes kis golyó ütötte lyukak (mint a Jungle Crawleren), asszimmetrikusan festve a két oldalon:
A masszívra formázott alvázon csak egy fél karosszéria helyezkedik el, mindenféle extra felszereléssel kiegészítve, mint ilyen-olyan csomagok, ásó és benzinkannák. Tető helyett egy komoly bukókeret-rendszert kapott a gépezet, amely további eszközöket szállít, és érdekes a tűzfalhoz történő csatlakozása, ugyanis egy szára van középen.
Az azóta a korábbi, világosabb árnyalatban is beszerzett autó(szerűség) belsejéről rendes képet sajnos nem lőttem, de az elsőn látható, hogy részletesség tekintetében itt sincs baj, még a négypontos biztonsági öveket is megmintázták az üléseken. Pedig hát láthatjuk, ez cseppet sem versenyautó. Nem úgy, mint a Quick Sander (Gyors Homokfutó, mondjuk), amely egyértelműen a tereprali egyik jeles képviselője. És bár a formát, mint írtam, a fantázia szülte (bár hátulról mintha előbújna egy korai Pajero csendben), szerencsére nem távolodott el a realitásoktól a tervezője, teljesen életszerű az autó, főleg hogy a valóságban is sok egyedi építésű autó indul az ilyen versenyeken.
A fentebb is méltatott apróságok a Quick Sander részéről egyértelműen a sárvető gumik és a pótkerekek a csomagtartóból (vagy platóról?) kikandikálva. Az előbbiek a beltér kékjében pompáznak, szerencsére az utóbbiak nem.
Az autó színe is nagyon tetszik, annyira, hogy azért csak mostanában vettem meg ezt a kisautót, mert a korábbi (sárga) szín nem jött be egyáltalán. Ahogy az egy igazi pampák réméhez illik, jól rugózik (főleg hátul), és teljesen jól gurul is – azt kell mondjam, teljesen elégedett vagyok vele. És ahogy a fenti esetében sem, itt sem zavar egyáltalán, hogy nem létező modell, nem bántam meg, hogy megvettem.
Bónuszként egy Hot Wheels fantáziamodell, a hab a tortán: Baja Breaker!
Mint a linken látható, ez a típus 1978 óta létezik a HW kínálatában, azóta elég gyakran jelenik meg újra és újra. Nekem ez az aránylag friss változat tetszik a legjobban, egyértelműen a festése, stílusa miatt, vagány, de bunkó szörfösök ideális járműve - vélhetően Chevy-alapokon. A teljesen fekete kerekek nagyon feldobják az autót, és a szürke alapszínhez is jól passzolnak. Na szép napot, jó hetet!
Utolsó kommentek