Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Lássuk a Bogarat!

RÁJEN 2010.06.02. 06:02

Vissza-visszatérő téma e blogon a Volkswagen Bogár, remélem, még sokáig. Van még jó pár darab a gyűjteményemben, amiket eleddig nem tártam elétek, ezek közül mutatok most kettőt. Az első egy Matchbox, talán az egyik legismertebb formájában, (eredetileg) szép metálbordó festéssel:

Ennek a fehér változata kapcsán kezdtem el felnőtt fejjel újra beszerezgetni azokat a kisautókat, amelyek gyerekkoromban vagy megvoltak, vagy csak szerettem volna őket a magaménak tudni, vagy csak egyszerűen tetszenek valamiért. Viszont az első négy kép hátterében látható kék változat sajnos egy téves rendelés folytán került hozzám, ugyanis a vaterán megláttam, és a viszonylag magas ár ellenére leütöttem, mivel eredetiként volt megjelölve. Márpedig igenis létezett ebből ilyen kék gyáriban is, egy preproduction, ezért nagyon megörültem a találatnak, minden bizonnyal ez lett volna a gyűjteményem egyik legérdekesebb darabja. Sajnos azonban kiderült, hogy átfestett autóról van szó, és a piros ennek folyományaként, gyakorlatilag kárpótlásként került hozzám. Öröm az ürömben. Az alábbi 1:43-as Cararama Herbie viszont a bordóhoz hasonlóan teljesen eredeti, mégsem tökéletes: egyrészt a filmekből ismerős típushoz képest túl új, másrészt a színe és a mintázata kapcsán is kilóg a lóláb, fehér helyett bézs, illetve rossz oldalon futnak a versenycsíkok, sőt a rajtszám sem stimmel. Ebből azt deriváltam, hogy a Cararama megspórolta a jogdíjakat, és készített egy Herbie-hasonmást...

Mert ugye ennek legalább így kellett volna kinéznie:

Ettől függetlenül tök rendben van, részletes, élethű, nincs vele komolyabb bajom, így meg kellett lennie ennek a változatnak is, például azért, hogy ne csak két hűtőmágnes formájában tudhassam a gyűjteményemben e filmtörténeti jelentőségű kis fauvét...

Címkék: volkswagen matchbox bogár vw

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr852048342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.06.03. 16:19:36

Nézd, legalább szépen van átfestve a kék - már amennyi látszik belőle.

Bog Zoo (törölt) 2010.06.03. 19:37:19

Szép mindegyik! A Carama-son én is gondolkodtam anno, de végülis nem vettem meg. A Matchbox Bogár nagyon szép, nekem sajnos eddig még csak egy kasznim van, de majd remélhetőleg sikerül ,,működőképessé" tenni egy másik autó alvázának az átalakításával.

Tegnap írtam neked egy e-mailt (Sierra ebay), nem tudom, hogy megkaptad-e?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.06.03. 21:56:29

@Sam. Joe: Hát ja, kézben fogva is megtévesztő, de alul a szegecsek elárulták a turpisságot.
@Bog Zoo: Mail megjött, válasz ment, megoldjuk.
süti beállítások módosítása