Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (796) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (184) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (82) hot wheels (423) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (78) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (185) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (464) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (263) mustang (95) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (241) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (876) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (170) subaru (11) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (12) vatera (8) volkswagen (372) volvo (124) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • Sam. Joe: NAGYON karaj!!! Mi a stratégia, hagyjátok nyerni a wookiet? (2024.11.24. 19:36) Ezeréves Sólyom
  • RÁJEN: @Sam. Joe: Azóta megoldódott egy bontott lökhárító segítségével. (2024.10.29. 12:11) Lezúz 2
  • Sam. Joe: Ó, részvétem! Mi lett vele? (Végre beengedett ez a nyomorult kommentmotor, végre meg tudom kérdezni!) (2024.10.29. 12:05) Lezúz 2
  • RÁJEN: @Sam. Joe: A Volvót elvitte a covid meg a válság :) Nincs már hobbiautóm, már amennyiben a napi járóst nem tekintem annak is. (2024.10.29. 11:42) Carspotting 432
  • Sam. Joe: Hehe, ezzel én is így vagyok! "Elnézem-elnézem, otthonra nem kéne". (2024.10.29. 11:40) Carspotting 429
  • Utolsó 20

S4

RÁJEN 2011.01.21. 09:00

Megint egy olasz következik, ráadásul megint egy Lancia Delta. Csakhogy ez már egy S4. És bár a fenti képen egy ECV tanulmány látható (köszi, Tommi!), a modell mintájául valószínűleg a Stradale szolgált (köszi, Tomica!), amely ilyen elölről és ilyen hátulról. Az S4-es típus rövid ismertetőjét, sőt az alábbi 1:24-es méretű Burago részletesebb bemutatását is elolvashatjátok Tommi jóvoltából, így ezt most én kihagyom, csak annyit írok, hogy a nullás vércsoportú olasz Massimo "Miki" Biasion autóját mintázták meg Csizmaországban, illetve van pár dolog, amiben nem értek Tommival egyet, ezeket is elárulom. Kezdve a színnel, ami piros - és nekem tetszik:

Ebben a méretarányban, ettől a gyártótól szerintem ez rendben van. Belül is nagyon klassz minden. Jó, kívül a felnik lehetnének sportosabbak, illetve van még pár olyan apróság, amit jobban megoldhattak volna, de részemről elégedett vagyok. Mellesleg béna is, ugyanis nem csináltam róla olyan képet, ahol a hátulja fel van nyitva - pedig az tényleg felnyitható, majdnem az autó egész hátsó fele, így téve láthatóvá a részletesen kidolgozott motorteret. Helyette mutatok még külső képeket:

A hátsó traktust kritizálta még Tommi, de ha megnézzük az alábbi képeket, láthatjuk, hogy bizony versenyeztek olyan S4-gyel, aminek megvolt a lökhárítója hátul is, kábé egyetértünk abban, hogy a Burago egy Stradale, akkor elfogadhatjuk, hogy nem csak a legalsó kép helyes:

Ennyi voltam mára.

Címkék: retro burago

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr942595069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.01.21. 11:04:13

Ájnye,de kis aranyos ez így pirosban is!Nem is tudtam erről a változatról eddig.Nekem a fekete érkezett meg nem régen.Mondjuk szerencsére nincs rajta matrica, és nem kell attól tartanom,hogy idővel lepereg. :)Valamelyest irigy vagyok két dolog miatt is:

1: szép ez a piros,

2:Te már kiposztoltad

Én meg azt sem tudom,hogy hol tartok az újdonságok fotózásával,nemhogy írogassak. :P
Mind1 Grat!

Tommi 2011.01.21. 20:57:52

Rájen, elnézést, hogy megint kijavítalak, de azok a képek, amiket felhasználtál, mint "lökhárítós Delta S4", az ECV-1 prototípusról készültek.

Tommi 2011.01.21. 20:59:33

Ily módon a Bburago elszúrta a dolgot. Ez egy Delta S4-ECV1 hibrid.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.21. 21:53:03

@Zsolt_T3: Köszi, a te feketéd se semmi.
@Tommi: Basszus, nem akar ez összejönni, nincs szerencsém a taljánokkal. Pedig már úgy örültem, hogy megtaláltam a megoldást... :) (Mondjuk legalább a Burago tudhatná ezeket a dolgokat, ha már én nem is, ők legalább olaszok.

PMGabi 2011.01.21. 23:08:39

Jó ez a gép! Talán az utolsó autóformájú négykerekű! :)

Tomica 2011.01.22. 07:23:26

A Burago modellje S4 Stradale, ami ugye a homologizációhoz kellett akkoriban és kicsit más mint az ECV-1 Proto amivel a frászt hozták a többiekre és a versenygép alapja volt.
en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Delta_S4
A gép adataiból kikövetkeztethetö, hogy miért maradt le a szép diffuzoros hátsó lökháritó a versenyparipáról...
Sajnos a különbözö modellgyártók sem mindig dolgozzák ki a részleteket:
www.ralliautot.com/

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.22. 09:05:59

@Tomica: Na, még a végén meglesz a megoldás... Szemre stimmel, de ahhoz képest is vannak eltérések. Mindegy. Az illusztrációként használt ECV-t viszont hagyom érintetlenül, mert a festése ahhoz hasonlít a legjobban. Köszi neked is!
süti beállítások módosítása