Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Az Építő

RÁJEN 2011.02.12. 09:00

Jó múltkor valahol írtam, hogy a kislányom karira kapott egy csodás legóházat, amit azóta is imád. Igen ám, de az a ház kint van náluk, amikor viszont ő nálunk van, nem tudunk a házzal játszani. A helyzet megoldásra várt. Nekiültem hát múlt pénteken és eldöntöttem, addig nem állok fel, amíg nem építek neki egy emeletes, de játszható kisházat, amit tehát be is lehet rendezni (ez már nem az én feladatom volt), ajtók-ablakok nyílnak, stb... A szokásos hendikeppel persze ezúttal is meg kellett küzdenem, miszerint erősen limitált a kockakészletem, de ezt nem szajkózom tovább, már vagy ezerszer leírtam. Ennek ellenére szerintem egy viszonylag vállalható színes kisház lett a végeredmény, meg is mutatom:

Mit ne mondjak, zajos sikert aratott a kreálmány, a gyerek még egy olyat is elejtett, hogy ez jobban is tetszik neki, mint a gyári. Én mondjuk ezt nem nagyon hiszem el neki, de mindenképp kedves volt, hízott a májam rendesen. Utána azért még én is szórakoztam egy kicsit, ennyi jár a felnőtteknek is:

Bunny's got a gun

Baleset

Kismalac, Kismalac, engedj be...!

Vörös Ötös

És egy nem saját mű a végére:

Jó hétvégét, jó játékot mindenkinek!

Címkék: star wars lego

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr862646289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása