Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Cockpit

RÁJEN 2011.05.22. 18:00

Erősen ajánlott olvasmány, szintén kattintásra érdemes hivatkozásokkal.

Címkék: star wars picasso

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr182924235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LlamaDalai 2011.05.22. 21:37:31

Babám pont nemrég találta meg nekem :D.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.05.23. 10:48:57

Meglepően jó cikk az Indexen, telepakolva a kapcsolódó dolgok hiperlinkjeivel, ezt már szeretem! Micsoda trollgyűjtemény tombol a kommentekben! Némelyiket nekifutásból rúgnám tökön.

Iszonyatosan vegyes érzelmek kavarognak bennem. Egyrészt mind a mai napig a szobám falán lóg a "Budapest nem válaszol" című novellagyűjtemény borítója, színes fénymásolóval felnagyítva és bekeretezve. A megjelent Boros-Szikszai albumból sikerült egy olyan példányt vennie az egyik barátomnak, amiből potyogtak ki a lapok és hiányoztak is, mert rosszul volt fűzve és így könyvcsonkítás nélkül lehetett betenni a másolóba, mielőtt visszavitte volna.

Pontosan emlékszem arra, amikor úgy 91-92 tájékán először találkoztam Szikszai úrral a Valhalál HQ-n. Megmutatta a Star Wars concept art-okat - szigorúan kézből -, amik akkor frissen érkeztek hozzájuk és hát dobtam tőlük egy hátast. Akkor rákérdeztem arra, hogy megvan-e még a fentebb említett borítójuk eredetije - nem volt, már eladták. Kíváncsiságból kérdeztem az áráról is. A konkrét összegre már nem emlékszem, csak arra, hogy az első kocsimért kevesebbet fizettem. 8-)

Sok sikert kívánok nekik, sajnálom, hogy nekik is menni kell innen, de teljesen átlátom a miértet. Örülök, hogy a "szakmai kiválóság" címszóval sikerült megkapniuk az amerikai zöld kártyát, ami nem egyszerű. Szerintem ez sem akármilyen elismerése a munkájuknak.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.05.23. 10:59:32

@Sam. Joe: A B-Sz páros borítói gyakorlatilag végigkísérték a gyerekkorom, illetve segítették az irodalom iránt (főleg sci-fi és fantasy témában) kialakuló vonzódásom. Épp ezért szívesen olvasgatok az alkotókról is. Nemrég egy nem épp pozitív kicsengésű eset kapcsán jutottak szélesebb körű ismertséghez Borosék, amiről magam is keserű szájízzel olvastam, ugyanis a magyarázatukat nem találtam többnek szánalmas védekezésnél, de hát ugye a ló is néha megbotlik... :) Én is sok sikert kívánok nekik, remélem, látunk azért még tőlük ezt-azt itthon is!

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.05.23. 13:17:29

@RÁJEN: Áhh, nem olvasom el, mert már tökre elegem van abból, hogy sorra "ölik meg" az idoljaim, de rémlik valami, hogy egy NG fotóról másolták a dzsungelt. Bakker, most szólok, hogy ők bármelyik fotómról másolhatnak Matchboxot, fel vannak rá jogosítva!
süti beállítások módosítása