Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Convertible

RÁJEN 2011.05.27. 09:00

Tavalyi keltezésű (az alján), de idei darab a most következő 69-es Shelby GT 500. A kisautó különlegességét (egyebek mellett) az adja, hogy ez végre régi és végre nyitott. (Mondom ezt a végrét úgy, azért az időnként fel-feltűnő ilyen-olyan újabb Mustang-változatokat is mindig begyűjtöm, még ha nem is vagyok túl naprakész belőlük.) Szóval most akkor ez jön:

Az igazi egy álom, nem is vitás, és összehasonlítva a Hot Wheels megoldásával egyből meg is könnyebbülhetünk, hogy nem a Ford bénázta el az orrát, hanem a Mattel. Kicsit olyan lett, mint valami csónaké...

A törekvés a részletek mind élethűbb reprodukciójára azonban abszolút tetten érhető, mind a festés, mint a kidolgozás tekintetében, itt be is írtam egy ötöst. Mondjuk, hogy mi az a 'szemölcs' a vezető ülésének háttámláján, nem jöttem rá, de nem is zavar annyira. A kerék nem a legjobb választás, valami régiesebb talán jobban passzolna, de ez sem tragédia. A karosszéria színében pompázó bukócső így egy pettyet bumfordi, gondolom, a nagynál sem véletlenül festették feketére, de én azt mondom, annyi baj legyen. Összességében - tehát a felsorolt kisebb hibákat azért picit bosszankodva tudomásul véve - nagyon tetszik, ha lesz kék is majd, megnézem, aztán eldöntöm, kell-e. (Szerintem nem fog, most legalábbis így gondolom...) Az igazi hátulról is szép:

Javaslom tehát, hogy aki hozzám hasonlóan oda van az amerikai izomverdákért, vagy csak mondjuk rá van kattanva a Mustang-okra, ne hagyja ki, szerezze be, mert most még van belőle sok...

Címkék: mustang muscle hot wheels

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr812918864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.05.27. 12:07:00

Vacak blogmotor, köpöd ki a kommentem!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.05.27. 13:44:33

@Sam. Joe: A kisautósblogok koszorús gesztipétere, háhá :D

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.05.27. 18:43:52

Én ezt mikor először láttam, Camarónak néztem. Nagyon nem jött le elölről nézve, hogy Mustang, nem is tetszik, vissza is tettem. Most, hogy látom az igaziról a képeket, még inkább nem tetszik, nagyon nincs összhangba az eredeti szépségével.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2011.05.29. 12:08:34

Nekem is egy motorcsónak jut róla eszembe. Egyébként nekem a hagyományos 5sp kerékkel van meg. Ezzel nem is találkoztam.

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2011.08.26. 11:39:28

Ezt az autót én nemrég szereztem meg, van belőle kék is, az is Hot Wheels. Nagyon tetszik, mondjuk én Mustang rajongó vagyok. Az újak ugyan elég rondák, meg agresszívek, a Mustang 1965-ben volt a legjobb.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.08.26. 11:47:43

@Kit_fisto: Vagyunk egy páran Mustang-rajongók, de én csak amatőrként nyomom. Nekem ebből elég ez az egy, de szinte minden évben jön valami új...
süti beállítások módosítása