Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

MG F

RÁJEN 2012.03.21. 10:00

Itt valami egészen nagy durranásnak kéne következni, mivel már két posztban is jól beharangoztam a mai kisautót. De nem lesz ilyen, sőt igazándiból kicsi se. Mert az MG F szerintem kurvára nem nagy durranás. (Az utódja, az MG TF már sokkal jobban tetszik, de az meg nincs MB-ban.) Itt van hozzá egy teljes brosúra, nézze meg, aki akarja, de a lényeg szerintem világos: a világ legnagyobb roadster-kedvelői, az angolok akartak maguknak egy saját MX-5-öst. Ez lett belőle. De valljuk be, a végeredmény nem gáz egyáltalán. Sőt kimondottan kívánatos. Eleve szeretem a nyitott autókat, és szerintem ezzel az autókedvelők jó része is így van. Az MG F valójában ugyanarról szól, mint az említett Mazda, a zoom-zoom-ról, sok széllel kiegészítve. És ezt biztosan hozza is. Oké, valszeg egy kicsit sűrűbben kell szervizelni, mint a japán játszópajtását, na de legalább brit ;) Kábé ez lehetett a gyártósorok fölé írva az angoloknál, mint mottó :D Mutatom akkor kicsiben - amit hasonlóan a Z8-ashoz 300 magyar forintért lőttem, ráadásul ugyanattól az eladótól, de magában biztosan nem vettem volna meg, csak azért ütöttem le, hogy optikailag javítsam az egy autóra eső postaköltséget:

A szokásomtól eltérően viszonylag jól sikerült képek (köszönet a kiváló céges Casio Exilimnek) elég beszédesek, sok elmondandóm nemigen maradt. És hogy miért pont ez a kisautó kapott magára bekólázott macit és reklámfeliratot, valszeg sohasem fogom megfejteni. De ha csak egyetlen dolgot kéne kiemelnem e MB kapcsán, a fém alvázat mondanám, amúgy abszolút tizenkettő egy tucat. A végére már csak két dolog maradt, az egyik egy friss carspotting, saját találat:

A másik pedig, hogy emez meg tök jó poén volt a 2000-es Car Years című műsorban:

Emmeg a Top Gear-ben. Remélem, hamarosan én is lenyithatom a tetőt... (UPDATE: a hosszú hétvégén többször is megtettem és nagyon jó volt végre megint kabriózni!)

Címkék: matchbox coca cola carspotting

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr144170404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása