Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Új ismerősök - a héten utoljára: legóból

RÁJEN 2012.04.13. 13:13

Péntek 13-án mivel is kezdhetném, mint a végtelenül gonosz Savage Opress-szel?

Ő egy datomíri zabrak Éjfivér, akit Asajj Ventress fedezett fel, majd később Dooku gróf tanítványa lett. Lego-méretben is meglehetősen zord tekintetet kapott, tekintélyt parancsoló továbbá az egyedi testpáncéja, nem beszélve persze a vörös duplapengés fénykardról, ami az új Trilógia egyik, ha nem az egyetlen remek hozománya. (Nem, biztosan nem az egyetlen, én annyira nem vagyok az előzmények ellen, őszintén mondhatom, tetszett mind. Oké, Jar Jar Binks kimaradhatott volna, vagy a midi-kloriánok, tőlem akár még a podrace is, de Jango Fett nagyon király volt, a fiatal Obi-Van is, és Liam Neeson is bejött a bölcs, de alapvetően fafejű Jedi-mester szerepében. És még sorolhatnám. Ebből persze nem következik, de semmi bajom nem volt először a Klónok háborúja rajzfilmekkel sem, később pedig az animációs sorozattal sem, sőt. SŐT.) A 7957-es készletből származik egyébként.

A hasonlóság nem véletlen, Darth Maul is onnan indult, ahonnan ő - majd aztán az is kiderült, hogy valójában tesók. (Merem remélni, hogy Hector Savage nem tartozik a famíliához, mert az már nagyon durva vérvonal lenne.) Kár, hogy a Lego Maul-nak nem jutott ilyen "korona"...

A hajtás után következik egy klón... 

De nem ám akármilyen klón, hanem elit!!! Ilyen:

Ezek voltak a legmenőbbek. A krémek krémje. Ilyen ez legóban:

Új típusú vállvédőket kapott, ami a "szoknyához" hasonlóan vászonból készült, és rá kellett hajtogatni a nyakára. Nem hittem volna, de a ráhajtogatás után tényleg tökéletesen igazodik, ügyes volt a tervező. Két stukker járt hozzá, meg az a kis bigyó a sisakra, amit én simán valamiféle teleszkópnak képzeltem korábban. (Háttérnek egy olyan képet választottam, ahol "valóban" megfordultak ezek az elit katonák, szóval ez a Jedi Templom, akadt ott valami dolguk, de már meg nem mondom, mikor és mi.) Egyébként a 9488-as készletből szereztem, de csak ez a figura érdekelt, a többiek nem. Szerintem nagyon jól sikerült darab ez, és ha megfigyelitek a klónok evolúcióját, láthatjátok, hogy Lucasék igen tudatosan alkották meg a különböző generációkat, hogy eljussanak Jango mandalóri páncéljától egészen a klasszikus rohamosztagosig...

Ennyi volt a Lego a hétre, egy darabig most valószínűleg megint nem jelentkezem minifigekkel, hacsak nem döntök úgy, hogy mégis. Kellemes hétvégét!

Címkék: star wars lego

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr854322857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.04.13. 14:54:26

@RÁJEN: Akkor nyugodtan meghívhatsz rá ;-)
Csak gondoltam mutatom, hogy ilyen is van.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.04.14. 13:20:25

@mbx porsche: Ja, tudtam, hogy van ilyen, csak az én verzióm nélkülözi a fejtetőt. De elfogadnám...
süti beállítások módosítása