Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (182) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (167) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Komplett agyhalál ez a BLM-esek által indított letámadás az értelem ellen... :((( Arról tudtam, hogy pl. a github-on az addigi "master" branch "main"-re változott. Meg arról, hogy az IT-ben addig te... (2024.05.12. 05:10) Már nem Slave
  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

10 film, amit...

RÁJEN 2012.10.09. 10:00

...mostanában néztem. Bizonyára sok lesz most már egy kicsit a carspotting-posztokból, de hát nemigen van más, ezt kell szeretni. Viszont az jutott eszembe, hogy már két, illetve három hónapja írtam utoljára filmekről, így most ezt pótolom. A legfontosabb, hogy nagy sokára végre sikerült megnéznem a Prometheust! Na de ez lesz a mai sorban az utolsó, előbb írok egy kicsit a többiről.

1. Ház az erdő mélyén

film-the-cabin-in-the-woods-s.jpgAzon ritka filmek egyike volt ez, amit úgy vittem haza, hogy előtte nem néztem utána, miért is hájpolják. Hát most már tudom. Horror, paródia, stílusparódia, görbe tükör, társadalomkritika? Nem tudom megmondani, de mindenképp újszerű élmény volt, ugyanis pontosan úgy kezdődik, mint egy átlagos horrorfilm, a szereplők is a legtipikusabb feláldozható zsánerek, de aztán szépen lassan minden értelmet kap, kiderül, miért ilyen a hely, miért ilyenek a szereplők, ill. kik azok a kutató-menedzserek, akiket a fenti kép is megörökít. Nem mondom most el, nézzétek meg, tényleg nagyon jópofa!

2. Csatahajó

film-battleship-s.jpgA Csatahajóval úgy voltam, hogy basszus, kellenek az ilyen filmek, ráadásul Liam Neeson. Szerintem ő ezt a filmet valamelyik jobb filmje forgatási szüneteiben oldotta meg, mondjuk a The Grey és a Taken 2 alatt, két-három átöltözéssel. Sok meglepetés nem terheli az agyat, jönnek az ufók, ja nem, már itt vannak, csak eddig nem tudtuk, invázió lesz, szarul állunk, mert fejlettebbek, de no para, mert ha a zemberek igazán összefognak, képesek seggbe rúgni bármilyen hódító fajt. A John Carterből ismert Taylor Kitsch itt jobban tetszett, mint ott, Rihanna viszont semennyire. Jól mondta a kolléga odaát, egy filmes blogon: "Ha gonosz akarnék lenni, azt is mondhatnám, hogy a Csatahajó egy Michael Bay film, amit nem Michael Bay rendezett." Ettől függetlenül nekem nagyon tetszett, jól szórakoztam, látványos és hangos volt, a trükkök aránylag jól sikerültek, simán lekötött 2 órára. Amire viszont egy sima parti Torpedó biztos nem lenne képes...

3. Men in Black 3

film-Men-in-Black-3-s.jpgSokat vártam ettől a filmtől már az előzetesek előtt is, de azokat látva aztán még többet. Tetszett, jó volt, de maradt egy kis hiányérzetem. Igazából nem is tudom megmagyarázni, hogy mi, mert pörgős volt, ahol pörögnie kellett, érzelmes, ahol érzelmekre volt szükség, és vicces, ahová röhögést képzeltek az alkotók, de valahogy az elegy nem lett az igazi. Olyan érzésem volt szinte végig, hogy belefáradt ebbe már Will Smith is, Tommy Lee Jones-ról nem is beszélve. Az időutazós szálat egyébként nagyon jól belekomponálták, pedig ettől féltem egy kicsit előtte, a főgonosz szerintem az első rész bogara után felkapaszkodott a második helyre, Brolin úr pedig meglepően jó arc volt. Will Smith pedig már látványosan öregszik...

4. Elveszett - Gone

film-gone-s.jpgHát, kedves Feleim, ez a kiscsaj már a Mamma Miában is bejött, érdekelt hát, hogy domborít egy komolyabb témájú filmben. Azt kell mondjam, nem okozott csalódást. Sőt meglepően jó volt. Maga a film nem egy etwas, láttunk már hasonlókat, de a fentebb taglalt MIB3-hoz képest pont mintha a lehető legszerencsésebben adagolták volna egymáshoz az összetevőket, volt para, volt izgalom, volt megijedés, volt a főhőssel együtt drukkolás, ahogy azt kell. A sztoriról csak röviden: van egy csaj, akit egyszer régebben elrabolt egy sorozatgyilkos, de ő valahogy meglépett, viszont senki nem hisz neki, majd jól elrabolják a tesóját, no és vajon ki, ha nem ugyanaz a gyilkos? Versenyfutás indul az idővel, a rendőrséggel - jut eszembe, az Amerikai szépségben feltűnt Wes Bentley itt mit keresett? - és a gyilkossal, persze aztán a végén kiderül, hogy a lány nem hazudott, de ezt már úgyis tudtuk, mert mi, nézők, hittünk neki. Ahogy mondtam, láttunk már ilyen és még ilyenebb filmeket, de ezen hendikep ellenére is jó szórakozást nyújtott.

5. Safe House

film-Safe-House-s.jpgEgyszernézős akció-krimi, de inkább akció Ryan Reynolds, de inkább Denzel Washington főszereplésével. Azt szeretem Washingtonban, hogy az ő jelenléte, játéka egy úgy egyébként nem különösen érdekes filmet is képes nézhetővé avanzsálni, de legalábbis nem hagyja azt elrontani. A Deja vu is ilyen, a Tűzben edzett férfi is, ez is. Egy ex-CIA ügynököt alakít amúgy, aki jelenleg a rabló-pandúr harcban a rossz oldalon áll, a másik főhősünk a jón, de ezek a dolgok képesek ám villámgyorsan felcserélődni, ha úgy adja az élet. Reynolds is jól nyomta, szó se róla, de a legüdítőbb jelenség a filmben Robert Patrick volt, örültem, hogy újra normális filmben láttam, és nem valami zs-fosban a jobb sorsra érdemes Tom Sizemore vagy Tom Berenger mellett...

6. Csempészek - Contraband

film-contraband-s.jpgNem gondoltam volna annak idején Marky Mark & The Funky Bunch klipjét nézve, hogy egyszer majd leírok olyat, hogy ez a Mark gyerek jó színész. Jó, talán nem is az, de ha nem az, akkor piszok egy mázlista, hogy egymás után elég jó kis filmekben játszhat. Oké, van egy Oscar- és egy Golden Globe-jelölése, de az bárkinek lehet. Ebben is filmben is rendben volt, Nicolas Cage-et játszotta a Tolvajtempóból, csak itt csempészni kellett, nem autókat lopni, de ő már kiszállt, de egy kis családi érintettség miatt még most az egyszer utoljára, de tényleg soha többé, és akkor innen a pörgés, viszont a csavarnak szánt momentumot már a film elején kitaláltuk, mindegy, nem az első és nem az utolsó ilyen akciófilm. Jó volt, elment, nem bántam meg a rá szánt mittomén jó másfél órát.

7. A Holló - The Raven

film-the raven-s.jpgAjjaj, ez a film kakukktojás, ugyanis nem láttam végig. Nem, nem a VLC hibája, én voltam túl álmos, vagy fáradt (ez nálam nem mindig jár együtt), de kábé a feléig határozottan emlékszem, hogy tetszett. Gyilkosság, gyilkosságok, Poe-t idéző körülmények, ezért Poe-ra is terelődik a gyanú, John Cusack pedig Poe, és még Will Smith-nél is jobban öregedik. De hogy nem volt rossz film, arra bizonyíték az, hogy aztán valamikor máskor bepótoltam a film végét, innen tudom, hogy a kalauz eltitkolt testvére volt a gyilkos! Ja, nem ő, nézzétek meg, meglátjátok! Elég dark, kicsit, mint a Hasfelmetsző a derék Johnny Depp-pel.

8. A Diktátor

film-dictator-s.jpgSacha Baron Cohen for president! Na, ez össze is jött ebben a filmben, amely a "megszokott" stílustól eltérően nem ilyen ál-doku-reality, hanem normális vígjáték. Már amennyiben normálisnak lehet nevezni egy szokatlanul infantilis arab diktátorról szóló történetet, aki különböző bonyodalmak eredményeként egy amerikai biobolt segédeként kénytelen boldogulni, felfedezve saját képességeit, korlátait és testét, illetve mások testét. Ha valaki ellátogatna a filmben megjelenő Wadiya országába, előbb errefelé tájékozódjon!

9. Keleti nyugalom - The Best Exotic Marigold Hotel

film-BESTEXOTICMARIGOLDHOTEL-s.jpgBe kell vallanom, szeretem az ilyen filmeket. Ilyen filmek alatt pedig az olyanokat értem, ahol igazi hús-vér színészeket látunk JÁTSZANI. Nem mondom, hogy Judi Dench, Bill Nighy vagy Tom Wilkinson élete alakítását nyújtja e kedves, keser-édes romantikában, de akinek tetszett a Felül semmi vagy mondjuk az Igazából szerelem, az ezt is szeretni fogja. Nem beszélve a körítésről, ami hasonlóan az Ízek, imák, szerelmekhez ezúttal is India. Itt persze a békés, nyugis, emberbarát arcát mutatja, hasonlóan a Julia Roberts-filmhez, nem pedig azt a fertőt, amit a Gettómilliomosban láthattunk - és valszeg közelebb is lehet az a realitáshoz, mint ez. Egy barátom mesélte, hogy ismerősei voltak Indiában, és a legnagyobb reptérről kiérve az utcára konkrétan 100 koldusgyerek rontott rájuk, nem négy-öt szélesen vigyorgó kis lurkó, ahogy a filmekben, és mind tépte, szakította őket, majd ugyanez a szálláshelynél is, ahol figyelmeztették őket, hogy ha adnak nekik pénzt/csokit/akármit, nem jó, mert rászoknak, ha nem adnak, akkor egy-két nap után küldik a leprásokat...

10. Prometheus

film-prometheus-s.jpgMegérkeztünk. Nem teljesen értem Ridley Scott azon nyilatkozatait, amelyek szerint ez nem előzményfilm. Szerintem az. És annak a lehető legjobb. Mert egy nagy csomó kérdésre választ ad, de egy csomó másikat nyitva hagy, nem mellesleg pedig jó pár újat felvet. És teszi ezt tökéletes trükkökkel, lebilincselő atmoszférával, igen jó színészekkel, izgalmas sztorival. A színészek közül egyébként Noomi Rapace szerintem nem volt akkora ász, mint azt vártam. A Millenium-trilógia (csak láttam a filmeket, nem olvastam a könyveket) előtt természetesen életemben nem hallottam róla, de ezzel valszeg vagyunk még így egy pár millióan, ott viszont nagyon jól játszott, megkedveltem őt. Michael Fassbender viszont igen: (számomra) az Eden Lake-ben feltűnt, majd az X-men második előzményfilmjében megjegyzett fickó zseniális, esküszöm, csak miatta meg fogom nézni a régóta halogatott Jonah Hex-et. Ő egy robotot játszik a filmben, aki elvileg hideg és érzelemmentes, mégis annyi benne az emberi vonás, mint az összes többi szereplőben összesen nem. Hogy miért Guy Pearce-nek kellett játszania a vénséges Peter Waylandet, azt nem vágom, a szándék, miszerint egy elmaszkírozott fiatalemberről kellett volna  elhinnem, hogy öreg és beteg, méltatlan volt. Pedig a filmet felvezető hivatalos víruskampánytól (lásd a linkeket!) beszartam... Hát, ennyit akartam mondani negatívként, de szerintem egy ilyen filmnél - példa még az Avatar - sokkal kritikusabbak tudunk lenni, mint kellene, illetve abban is biztos vagyok, hogy a rendező (de még a casting csapat is) egy pettyet jobban ért ehhez, mint mi vagy én. És hogy mik a pozitívumok? MINDEN. Írtam az atmoszféráról, hogy lenyűgözött, és nem, nem zavart, hogy a kütyük modernebbek, mint az időben később történő Alien-filmekben. Az tetszett, hogy minden olyan "reális" volt, meg tudtam magyarázni magamnak, hogy miért van luxus mentőkabin-lakosztály a hajón, miért olyan a legénység, amilyen. A sztori is megfogott, az, hogy együtt érkeztünk meg az idegen világba a főhősökkel, hogy együtt szembesültünk az első nehézségekkel és figyelmeztető jelekkel, és hogy együtt voltunk (és maradtunk) teljesen fogalmatlanok az idegenek motivációit illetően. Kvázi előzményfilmként képes volt szerintem arra, amire sok Alien-regény nem: felépített az Alien-mítoszhoz egy mitológiát, amire aztán már tényleg lehet még többet építeni a későbbiekben. És én ezt nagyon várom ám ;)

Hú, még mindig sorakozik otthon egy nagy csomó film, amikre még nem került sor. Az Éjsötét árnyék az egyik, azt nagyon várom. De leszedtem A híd című sorozatot is, az imént említett Millenium-trilógia után komoly elvárásaim vannak... Folyt. köv. pár hónap múlva!

Címkék: film

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr364826680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.10.09. 14:13:45

Hát Miki... Ízlések és pofontok ugye, de... Szóval kérek abból a szerből, amit akkor szedsz, mielőtt moziba mész, mert méltatsz egy csokor olyan filmet, amit én az életemből elpocsékolt x óra x percként életem meg! Ha neked ezek tetszettek, akkor az iszonyú jó anyag lehet!!! 8-)

Fogadjunk, neked az AI is tetszett! 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.09. 14:28:04

@Sam. Joe: Ezek közül egyet sem láttam moziban :D Én nagyon szeretem az agyatlan popcorn-blockbustereket, örök kedvencem pl. A függetlenség napja, szóval vigyázz, kivel beszélsz! ;) Az AI tetszett is meg nem is, miközben néztem, tetszett, miután befejeztem, már nem annyira. Egészen biztosan nem fogom ezek a blogon Pasolini munkásságát méltatni, mert nem ide való. Ja, és mert nem is tetszik... (Minddel bajod van?)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.10.09. 14:55:52

@RÁJEN: AZ ID4-t én is szeretem történetesen - meg is vettem Blockbusterben mint "pre-ovned DVD", volt vagy 3 dodó a díszdobozos, mert több helyen vicces és Brent Spiner akkorát alakít abban a semmi kis szerepben, mint az állat. Oké, mondom amiket láttam:

2. Csatahajó: Az első kb. 20 percben lófauszt sem történik, ami egy eyecandy filmnél megbocsáthatatlan. Én kb. az Amiga korszakban ráuntam, hogy techdemókat nézzek, a "nagyon tudunk animálni", mint film vezérfonál már nem köt le. Kiszámítható, mesterkélt, unalmas. 2/10

3. Men in Black 3: Az első kettőt imádom, szintén ott figyelnek a polcomon, bla-bla. De ez? Nem volt elég vicces! A MiB filmeknek KÖTELEZŐ viccesnek lenniük. Az előző kettőhöz csináltak rendes körítést, Will Smith dalt táncikálással, stb. Az időutazós szál kusza, ellentmondásos, logikai bukfencekkel. Az év csalódása! 3/10

8. A Diktátor: Ali G-n szívből röhögtem. Boratnál nekem már sok volt a "kaka, pisi, hónaljszag" csattanójú poénból. A nagycsopiban van az, hogy Pistike mondja, "kakiszar" és mindenki röhög, mert valami csúnyát mondott. A Diktátor kicsit jobb, mint Borat, de basszus, ebből a témából messze több és jó poént ki lehetett volna hozni! Nem vártam tőle sokat eleve - csak ezért nem az év csalódása -, de azt sem hozta. 3/10

9. Keleti nyugalom - The Best Marigold Hotel: Na, itt messzemenőkig egyetértek. Ez bizony egy kikúrt jó film! SZÍNÉSZEK ALAKÍTANAK A HÚS-VÉR EMBEREKRŐL SZÓLÓ SZEREPÜKBEN. Egészen ritka az ilyesmi manapság. Nagyon tetszett! 8/10

10. Prometheus: Nem vártam tőle semmit, azt pont hozta is. Az olyasmin már fel sem akadok, hogy:
- Csillagközi űrhajóval nem szállunk le bolygó felszínére, BM! Arra leszállóegységek vannak!

- Ez IDŐVONALBAN egy előzményfilm. Az Alieneknek pont az volt az egyik nagy varázsa, hogy az űrtechnika nem patika, hanem ütött-kopott, ócska, elhasznált, ettől egészen hihető. Erre csinálnak egy olyan előzményfilmet, hogy minden ultra-high-tech, csilli-villi, hologram, repülő pöttyöslabda, ami feltérképezi a jövő hetet is... Azbesztbasszameg!

Szóval mondom, az ilyesmin már fel sem akadok, ez már alap, hogy az ilyesmit elbaszcsizzuk. De könyörgöm! Akkora kaland lett volna úgy megírni a sztorit, hogy "Kapitány! A bolygó feltérképezése során találtunk egy mesterséges építménynek tűnő valamit! Igen? Ja! Akkor szálljunk le oda!" Nem! Ehelyett mi van? Csillagközi űrhajóval belerepülünk a légköri viharba és tök véletlenül kikötünk egy alien-autópálya végén, ami nyílegyenesen belevezet az "Itt döglötök meg mind, csak a néző, a főhősnő, meg HAL9000 marad élve" feliratú vesztőhelybe. Tegye fel a kezét, aki a leszállástól kezdve nem tudta előre, hogy mi lesz a történet vége! Senki? Köszi! Szóval lehet, hogy nem nyolc dollárt és 22 centet kellett volna adni a forgatókönyvért?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.09. 15:06:13

@Sam. Joe: Várjá-várjá! "Az Alieneknek pont az volt az egyik nagy varázsa, hogy az űrtechnika nem patika, hanem ütött-kopott, ócska, elhasznált, ettől egészen hihető. Erre csinálnak egy olyan előzményfilmet, hogy minden ultra-high-tech, csilli-villi, hologram, repülő pöttyöslabda, ami feltérképezi a jövő hetet is..." Erre van válaszom. Ripley-ék első hajója egy ütött-kopott teherszar, aztán a második, a kommandósoké szintén. (Lásd még: Millenium Falcon vs. Amidala krómverdája.) Ez viszont Peter Wayland életműve, amit csak és kizárólag azért épített, hogy megváltoztassa a világot! Mindenből a legjobbat tette bele, a legdrágábbat, a legokosabbat. Ne hasonlítsunk már egy luxus-yachtot egy Ifához!
Még valami: Weyland ugye sokkal többet tud, mint amit elárul (a rendező nekünk, nézőknek), ugye az Alienben is volt annak oka, hogy segélyhívást kaptak, nem csak úgy elkapta őket a kozmoszba kilőtt rádiójel... Az Aliensben is kiderült szépen lassan, h valaki a háttérben sokkal többet tud a lényekről, mint azt sejteni lehet. Itt is ez lehet, a hajó pályáját vélhetően a mai technikai tudás alapján jó előre programozták itt a Földön, nem gondolnám, h mindenkit meglepett a mesterséges építmények jelenléte. Különben valszeg nem készítettek volna be sem egy béna öregembernek való űrruhát, sem egy béna öregembert a titkos szobába.
MIB3: volt ebben vicc, nem is ritkán, csak valahogy pont nem jó helyeken, erre írtam, h nem állt össze. Olyan nagyot azért nem csalódtam, az meg, hogy az időutazásos szál kusza, természeténél fogva (minthogy paradoxon) nem zavar. Mindenhol az.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.10.09. 15:13:22

@RÁJEN: Na, látod nekem pont ezért nem áll össze a dolog! Van két tudós, akit a multi-mágnás szponzor meghajít némi zsével, hogy "menjetek alapítókat sasolni Béláim!" Kb. mintha jönne ma két Afrika kutató, hogy meg akarja nézni a Nyasszákat Unga-Bunga földön, mert úgy néz ki, hogy tőlük van az emberiség. Szerinted mit ad nekik oda? Vesz nekik pár Toyota Pickupot, meg négytengelyes Tatrát vagy odaadja a személyes Maybachját - mert sutyiban persze ő is Nyasszákat akar nézni? Oké, hogy elbújik a csomagtartóban, vágom. De melyik a valószínűbb?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.09. 15:18:33

@Sam. Joe: Hát ja. De szerintem az is lehet, hogy a mi derék Péterünk már rég tudta, mi a tosz, csak várt egy adag tudósra, akik majd kitapossák neki a tudományos világ támogatását is. Még az is lehet, hogy terelgette is őket korábban, merre ássanak, ha érdekes barlangrajzokat akarnak találni. Igen okos ember ez, vigyázzunk! Úgy lehetett vele, hogy ha rosszul sül el a dolog, majd lehet mutogatni a hülye kockákra, hogy elbakták, max azzal nem számolt, hogy neki is annyi lesz...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.10.09. 15:20:41

@RÁJEN: Basszus, nem is tudod mennyire a fején találtad a szöget! Egy korábbi munkahelyem ma is regnáló vezetőjének túlélési stratégiája ez. Ami jól sül el, az ő volt, ami nem, az a fiatal beosztottak hibája. 8-)

Más: Ez iszonyú jó, ezt látnod kell!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RBaKqOMGPWc#!
"For GOD! Stay away from BladeRunner!"

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.09. 15:20:48

@Sam. Joe: A 10. pontodhoz még: Dehogynem!!! Star Wars-t láttad? :D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.09. 15:25:03

@Sam. Joe: Nem láttam, zseniális! Ugye, hogy igazam volt, h mennyi új kérdést felvetett Scott? :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.10.09. 15:38:43

@RÁJEN: A Star Wars univerzum HÁROM filmből áll! Értem? Amelyik filmben a Diseny Stúdió selejtraktárából szalajtott lények szerepelnek az maximum Tar Wars. 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.09. 16:02:42

@Sam. Joe: De már a New Hope-ban is leszállt a bolygóra a Falcon meg aztán hiperventillált is! Érted.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.10.09. 16:22:00

@RÁJEN: De az mese. Úgy is kezdődik, hogy "Once upon a..." izé... "Long time ago in a galaxy, far-far away..." Ez meg úgy kezdődik, hogy "2089 Skócia". Érted. (8<I

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.09. 17:10:14

@Sam. Joe: Azok után, hogy pont ma készül az a csóka a sztratoszférából leejtőernyőzni a Földre, én nem ragaszkodnék annyira a dogmákhoz...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.10.09. 17:13:36

@RÁJEN: Tudom, tudom, "There is no spoon..." 8-))))

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.10.09. 18:44:28

Mikor láttam a 15-ös számot a komment mellett, nem hittem, hogy azt ketten produkáltátok össze :-)))))
süti beállítások módosítása