A legújabb fejlemény Vento-ügyileg: kész az alja, gyakorlatilag befoltozás helyett újraépítették mindkét oldalon a küszöböt, illetve kicserélték/megjavították a taposólemezeket itt is, ott is, feltették az új külső küszöböket, rücsiztek, festettek, és még a műanyag íveket is felpakolták az autóra, amelyek ápolnak és eltakarnak ;)
Csak mazochistáknak ajánlom, hogy Excelben vezessék az autóval kapcsolatos kiadásaikat, de ezek szerint én az vagyok, és el is mondom, hogy állok, csak hogy Ti is szörnyülködhessetek velem: a Vento megvásárlása óta (a vételárat és a névre kerülés költségeit leszámítva), azaz szinte kerek egy év alatt 545.000 forintot költöttem rá. Először ugye kuplung- és vezérléscsere volt, majd rendbe kellett tenni a motort, rádió- és kormánycsere (kormányváltás, hehe), új(abb) ülések is kerültek bele, utólag vettem hozzá emelőt, háromszöget, tetőcsomagtartót bringaszállítókkal, Siófokon belefutottam ugye még egy első fékcserébe is, azóta a hátsókat is felújíttattam, a klímám is megjavult, új akksi is lett, ablaktörlők, műanyag légterelők az oldalablakokra, kürt, miegymás. Sok? Igen, baromi sok. Főleg úgy, hogy szerintem ha el akarnám adni, 5 kilónál biztosan nem kapnék érte többet, de inkább annyit sem :( Ha viszont onnan nézem, hogy kezd összeállni egy olyan autó, ami nem csak hogy működik, de minden alkalommal nagyon jól is érzem magam benne, mert fekete, kényelmes, gyors és minden belefér, akkor egy kicsit már jobb a helyzet. Még régebben írta Winkler valahol (nyilván a TC-on, de a cikkre nem emlékszem konkrétabban), hogy az MX-5-ösére egy évben úgy költött 7 kilót, hogy igazából semmi baja nem volt a kocsinak... Ehhez képest egyenesen jól állok :D De hosszú még az út, a futóművet is meg kell oldanom, ahogy ezt már írtam korábban, sőt azt a kasznizás elé terveztem, de most már mindegy, no és lassan kéne az autóra négy új gumi is. Négyévszakossal van valakinek tapasztalata? (Mosóba is el kéne vinnem, de a beázó tetőablak miatt húzom-halasztom...) Most ennyi.
Utolsó kommentek