Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Egy kis urbanistázás a múlt hétről

RÁJEN 2014.09.06. 08:00

Bár nem érdekel igazából sem az építészet, sem a városrendezés, a politikusok melldöngetése meg végképp nem, mégis átadtak a múlt héten két olyan dolgot, amit meg akartam nézni. (A négyes metró eddig még kimaradt.) Az egyik a XII. kerületi Margaréta játszótér, a másik pedig a másodjára felavatott, de még mindig nem kész Várkert bazár. Mindkettőről az Urbanista blogról tájékozódtam, 30-án az egyiket, 31-én a másikat néztük meg. És ez is, az is nagyon tetszett! A játszótér nagyon igényes, bár elég sok más embernek jutott eszébe a napos szombat délelőttöt ott tölteni, így mondhatni, tömeg volt, de a kölkök vígan felfértek mindenre, csak itt-ott várni kellett. Szinte a teljes burkolat puha, térkő kevés van, a hinták alatt pedig műfű, ami nagyon menő szerintem egy játszótéren. A központi részen egy nagy mászóház található, kellőképp zegzugos, hogy izgalmas legyen, igaz, a legfelső szinten (pont ott) szerintem hiányzik egy korlát, ott egy kicsit jobban figyeltem a kisebbik utódra, hogy ne zuhanjon le... A gyerekek nagyon élvezték, meg kellett ígérnem, h megyünk máskor is. Három kép jár:

IMAG2347s.jpgIMAG2353s.jpgIMAG2354s.jpgA másik a Várkert, amire nagyon kíváncsi voltam már. Pont nemrég jártunk arra sétálni, mert szeretünk arra járni sétálni, a másik ilyen kedvenc sétálóhelyünk a Bazilika környéke, szóval pont mondtam, hogy most már igazán megnyithatnák, de ezúttal rendesen, és lám, meg is nyílt. Majdnem rendesen ;) Hátul, a Dózsa György téren parkoltunk, mert a Lánchíd utcára még nem engedtek be autóval (még a Volvóval sem, fel is háborodtam), onnan fellifteztünk 200 forintért, gondoltam, a túloldalon simán lesétálunk. Persze a Palota bejáratától nem lehetett közvetlenül lemenni (részletek a linken) a Reneszánsz kertbe, kellett egy kis kitérőt tennünk, de aztán odataláltunk minden gond nélkül. Voltak zenészek, színészek, mutatványosok és nézelődők szép számmal, de tömeg szerencsére nem. Milán fiam a zenélés mellett legjobban persze a maratoni hosszúságú mozgólépcsőzést élvezte, meg hogy visszafelé a Vármúzeum környékén (Kemál Atatürk sétaút, ilyen is van ott) engedtem egy kicsit köveket hajigálni lefelé... Összességében nekem bejön, ahogy mostanában egyre több helyen vegyítik a klasszikus és modern stílust, itt sincs ez másképp. A linkelt index-videóban bemutatott földalatti rendezvénytermet kihagytuk, több képért javaslom valamelyik tanult kolléga blogját, tőlem erről a helyszínről is csak három képet kaptok, az egyiket ráadásul az egyik saját utóddal súlyosbítva:

IMAG2362s.jpgIMAG2361s.jpgIMAG2363s.jpgA játszóteret a gyerekeseknek, a Várkertet mindenkinek ajánlom meglátogatásra, tényleg szép lett! Vagy lesz, vagy mi.

Címkék: játék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr576653835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása