Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Republic Gunship

RÁJEN 2014.12.31. 08:00

Republic_Gunship_1.jpgValami igazán nagy dolgot tartogattam mára, bár nem gondolnám, hogy az év utolsó napján pont a szirszarjaimat olvasgatná Magyarország lakossága, de ez nem csüggeszt, elsősorban azért továbbra is magamnak írom. Szóval az van, hogy meglett a gyűjteményem legnagyobb Lego hajója, egy Republic Gunship az új Trilógia második részéből! (Az új három részben megismert hajók közül ez egyébként nem az első, ami itt a blogon szerepel, egyet régebben már mutattam, amit szülinapra kaptam, de a main kívül nemigen van olyan, amiért annyira oda lennék, hogy be is szerezzem. Illetve de, Jango Fett verdája még jöhetne...) Rendes nevén ez egy LAAT, azaz Low Altitude Assault Transport, de hívják még Republic Attack Gunshipnek is. Lényegében egy Star Wars-os Blackhawk helikopter. (A pilóták elhelyezése okán lehet, hogy inkább Mi-24-est kellett volna írnom.) Legóból az enyém egy 7163-as készlet, amelyet 2002-ben hoztak ki - érdekes módon 7676-os számmal 2008-ban, majd 75021-essel 2013-ban is kijött egy-egy újabb változat (ez utóbbi az, ami jelenleg kereskedelmi forgalomban megvásárolható), de nem igazán értem, mire fel ennyi fajta (oké, minél újabb, annál több kockából áll, ergo részletesebb, több a funkció stb). Ami közös a felsorolt készletekben, az az, hogy baromi drágák. Számtalan darab szerepelt már a megfigyeltjeim között mind a vaterán, mind az ebayen, de valahogy mindig nagyon fellicitálták, vagy eleve magas volt az indulóár, esetleg a szállítás, szóval egészen idén november elejéig várnom kellett. Ekkor az történt ugyanis, hogy egy minifigektől mentes, de egyébként hiánytalan készlet jelent meg egy nagyon baráti villámáron a vatin, amire 2 mp hezitálás után lecsaptam. Mutatom:

IMG_5437.JPGIMG_5438.JPGIMG_5439.JPGIMG_5440.JPGIMG_5443.JPGIMG_5444.JPGIMG_5445.JPGIMG_5446.JPGIMG_5447.JPGIMG_5448.JPGIMG_5449.JPGIMG_5450.JPGIMG_5451.JPGIMG_5452.JPGIMG_5453.JPGTényleg nagy. A hiányzó minifigeket említettem, de ez nem fájt annyira, ugyanis négy évvel ezelőttről még megvannak a ritka Ep. 2-es klónjaim, amik pont ehhez a készlethez jártak - és máshoz se nagyon. Igaz, csak kettő, eredetileg négy kéne ehhez, de a noname Jedi mester, a két Super Battle Droid és a Destroyer Droid már tényleg nem hiányzik, és meglepetésemre a kicsomagoláskor egy klón mégis megvolt a csomagban... Épp szabin voltam, amikor megérkezett a munkahelyemre a küldemény az eladótól, másnap naná, hogy berongyoltam érte, és miután Milán lefeküdt, olyan 9 körül este, nekiálltam. Közben kis tévézéssel és kis vacsorázással együtt hajnali egyre lettem kész az összerakással. No nem mintha ennyire bonyolult készlet lenne (egyébként meg de, az, nagyon is), csak a szőnyegre ömlesztett alkatrészekből nagyon nehezen ment a keresgélés, mivel csak kislámpánál dolgozhattam, hogy a gyerek ne jöjjön ki az ágyából ötpercenként. A készlet egyébként nem bizonyult teljesen hiánytalannak, ha jól emlékszem, 3 elemet kellett innen-onnan pótolnom, de szerencsére semmilyen extra alkatrész nem hiányzott, csak pár mezei. Innen adódik pl. a fehér antenna használata a hátsó lövegen a szürke sima rúd helyett, a másik kettő csere belül történt és nem látszik. Összerakva tényleg jó nagy, ezt az utolsó két képpel próbáltam érzékeltetni, de szerintem nem jön át. Egyébként meg öt helyen nyílik különböző módokon, remélem, értelmezhető minden a fotóimon. A legmeglepőbb része a széthajtható orr rejtette csomag, amely valami szerszámos ládát rejt, de nem is ez benne a speckó, hanem a mágneses rögzítése a pakknak, nagyon ötletes! Azt sajnálom, hogy a vízszintesig felhajtható (utolsó előtti előtti kép, bal oldal) szárnyak végén a Lego csak félgömböket alkalmazott az "igazi" szárnyán elhelyezett gömbök helyett, de ez ilyen, nem fogok nekiállni tuningolni, végül is tökmindegy ;)

Republic_Gunship_2.jpgNem maradt más hátra, mint kisautókban, legókban, sikerekben, egészségben és egyéb szirszarokban gazdag, boldog új évet kívánnom! Gyertek jövőre is legalább ugyanennyien, ugyanennyiszer - amit előre is köszönök!

Címkék: star wars lego

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr716878195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása