Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Nissan - Gone in 24 Hours

RÁJEN 2015.06.19. 08:00

Írtam, hogy lett Honda, de be kellett áldoznunk a Nissant, ami az Utazó érkeztével okafogyottá vált. Persze ez sem ment egyszerűen. A kereskedés abszolút nyitott volt a beszámításra, első körben csak elmeséltük nekik, milyen a Nissan, azt mondták, oké, megnézik. Meg is beszéltük pár nappal későbbre a mustrát, de előtte egy szép szeles vasárnap elgurultam a kocsival az Asia Centerbe, hogy lemosassam kívül-belül. Életem egyik legszánalmasabb egy órája volt, amit a centerben töltöttem, 4 perc alatt körbejártam, de mivel az egyetlen normális üzlet (Galaxy Játékbolt) a vasárnapi szabály miatt zárva volt, a maradék 56 percet kint töltöttem egy padon és próbáltam az ingyenes, de nem igazán működő wifire csatlakozni a telómmal. Az autó viszont gyönyörű lett:

img_1604s.jpgLeszámítva a horpadásokat és a bal küszöb rohadását persze. És még valamit, ami másnap, hétfőn jelentkezett, egy nappal a megszemlélés előtt: tönkre ment a kuplung. Szerencsére nem annyira, hogy ne lehessen menni az autóval, de pont annyira, hogy nagyon csússzon. Kurvajó. Ott álltunk egy kb. 150.000-ért beszámíttatni kívánt rakás szerencsétlenséggel, ami az egyik pillanatról a másikra minimum 60-70 ezret veszített az értékéből. Úgy, hogy ugye az első fékek tavaly lettek rajta teljesen rendbe rakva, nem beszélve az egyéb javításokról, új akksiról stb., amikről már írtam korábban...

img_1605s.jpgA kereskedés emberei természetesen bemondtak egy fájóan alacsony ajánlatot, konkrétan 50-et. Ennyiért nem adtuk. Kicsit később körbefotóztam a kocsit, írtam hozzá egy nagyon korrekt hirdetési szöveget, amelyben a hibákat nagyon részletesen felsoroltam, részleteztem, és feltettem a hahura az eredeti elgondoláshoz közelítő irányáron. A kereskedő figyelmeztetett, hogy ekkora árra nagyjából milyen típusú hívásokra számítsak, de ez nem tántorított el. Még a képeket töltöttem felfelé a hirdetéshez, amikor már csörgött a telefon, majd még vagy ötször az este során, és már telefonban mindenki meg akarta venni, jönnek, indulnak, pénz a zsebben, el ne adjam másnak! Másnap délig valami csoda folytán senki nem ért oda hozzánk :) Végül az egyik jelöltet visszahívtam, aki nem hitegetett, csak annyit kért, hogy ha nem megy el, szóljak, mert komolyan érdekelné, hogy ha tényleg ennyire szeretné, jöhet megnézni, aztán majd valahogy megegyezünk.

img_1606s.jpgÍgy is lett, jött, látott, győzött, elvitte egy százasért, és még az eredetvizsgát is bevállalta. A hajdani vételár és az eladási ár között tátongó szakadékot betudjuk tanulópénznek, hiszen a kocsi valóban a tanulóautó funkciót töltötte be, és arra pont meg is felelt.

img_1609s.jpgVolt vele szopás, nem mondom, jobbra számítottam, de a típusban nem csalódtam igazán, csak ebben a példányban - de még inkább az előző tulajok gondatlanságát és a meglévő hibák kereskedő általi elkendőzését okolom. No és persze a saját figyelmetlenségemet, könnyelműségét, sokkal jobban is kijöhettünk volna a sztoriból. Mindegy, mert sok örömet is okozott, főleg a feleségemnek ;) És hát ez volt a fő cél.

Címkék: honda

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr357480426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rbalint88 2015.06.19. 10:43:18

160+javítások árát bukni másfél év alatt szerintem nem rossz deal. Ha úgy nézed, hogy 260/100 és az autó másfél év alatt buktad az értéke 60%-át, úgy nyilván fáj, de ugye ebben az árkategóriában az a legnagyobb érték, ha működik :D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.06.19. 16:50:59

Bakker... A cím alapján azt hittem, hogy ellopták... De jó, hogy nem!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.06.19. 20:55:46

@rbalint88: Igen, én is ezzel nyugtatom magam.
@Sam. Joe: Az még klassz lett volna... Bár anyagilag nem lett volna túl nagy különbség :)
süti beállítások módosítása