Hát ezt is egész jól odatették... Személy szerint nekem az igazi Integra az a négy kerek lámpás verzió, de nem mondom, hogy nagyon tiltakoznék, ha valaki egy ilyet hozzám akarna vágni. De amíg ez megtörténik, beérem ezzel a kicsivel, mert egyébként ez is nagyon tetszik. Kiváló folytatása a Hot Wheels utóbbi évekbeli egyik legörvendetesebb kezdeményezésének, miszerint népszerű régebbi japán autócsodákat készít el kicsiben, és amennyire látom, ezzel az örömmel messze nem vagyok egyedül, a globális online szcéna is, illetve az itthoni offline gyűjtőközösség is egy emberként van rágyógyulva az újabb és újabb darabokra, amelyeket természetesen rohamos tempóban kapkodnak el az üzletek polcairól. Másodkézből vettem meg ezért ezt a darabot egy börzén, de nem bántam meg a nepper-felárat, amit azzal kompenzálok, hogy nem vagyok hajlandó üzleteket járni egymás után, hátha egyszer csak belefutok... Sárgában debütált, így szerintem lesznek még izgalmasabb színűek:
Bár ugye a poszt címe, és a hét témája is a Honda, ezt a darabot (is) Acuraként kaptuk, ami egyébként mindegy is, Amerikában ez a drágább kivitelű Hondákat takarja, kvázi házi luxusmárka. Az Intergra volt a belépő szintű Acura, itthon viszont a mai napig ritkaságnak számít. Egészséges sportautó arányokkal bír, ami az igazi esetében remek és tartós motorokkal és szokatlanul jó kezelhetőséggel párosult. Kicsiben ezen erények közül nyilván csak az első mérvadó, szóval ekkorában is szuperül néz ki. Bár csak a lámpákat festették ki, nem hat szegényesnek az összkép, de erről szerintem a harsány sárga szín tehet, ugyanez fehérben talán nem hatna így. Hátul a logót egy egy kicsit túltolták, a szárny mérete viszont - kisautóhoz képest - teljesen jól eltalált. Én azt mondom, ha találkoztok ezzel a kisautóval bármelyik üzlet polcán, ne hagyjátok ott, otthon jobban mutat!
Utolsó kommentek