Közel hét éve szerepelt egy kis MX-5-ös a blogon, de ennél egy kicsit több idő kellett hozzá, hogy a Hot Wheels kihozzon egy újabb generációt belőle, de ez semmi, mert a Matchbox kínálatában is megjelent a világverő kis roadster. Emlékeztetőül itt van a régi, ha esetleg valami miatt nem kattintottátok volna a fenti linket, amiben ezt az NA néven ismeretes, azaz első generációs Mazdát jártam egy kicsit körül:
Nem a legszerencsésebb (és legvisszafogottabb) színösszeállítás, ez a napnál is világosabb, de formára oké, abszolút felismerhető benne a sokunk által kedvelt Miata. Ezeket a kerekeket pedig különösen szeretem. Viszont a háttérből már felsejlenek az újdonságok, mutatom is rögtön a változatosság kedvéért előbb a Matchbox modelljét, majd rögtön utána a versenytársát, majdnem összehasonlító jelleggel:
Szinte tökéletes. Egyszerű az egész, nem csicsázták túl, csak kiválasztottak egy klassz alapszínt, kifestették pluszban, ahol illik, megcsinálták normálisan a belteret, és pakoltak alá négy csodálatos kereket. Kicsit talán nagy lett, hogy valami negatívot is mondjak, de tényleg ez legyen a legnagyobb baj. Nem is ment ellene direktben a HW, hanem inkább kihozott egy felspécizett változatot, különös ajánlással az egyre népszerűbb pályanapokra:
Brutális spoiler, szoknyák, szárny, ültetés, versenykerekek, bukókeret, fényezett rajtszámhely, minden van, ami csak kell... Ja, nem, a külső tükröket lespórolták. Nem mondom, hogy rosszul néz ki ebben a szerelésben (Cup Car), de nekem talán egy kicsit sok. Talán a szárny miatt, de a hátsó diffúzorokat sem szerénykedték el - és nézzétek csak meg, az igazi mennyivel kívánatosabb a hatalmas szárny nélkül:
A MB-hoz hasonlóan ez is a legutolsó generációból készült, ami alapállapotban rögtön felkerült a kívánságlistámra, de nyilván ennek az elkövetkező 10 évben semmilyen realitása nincs, szóval marad az álmodozás. Persze boldog lennék egy NA-val vagy méginkább egy NB-vel is, amelyek már talán közelebb vannak a megvalosíthatósági skálán, de ez sem az idei vagy a jövő év zenéje, prioritásban jó pár egyéb dolog megelőzi a kétszemélyes élményautó-projektet. Marad tehát a "szokásos" megoldás, nézegetem kicsiben, immár három változatban. Egyértelműen a MB a befutó nálam, és ahogy ezt már valahol, valamikor korábban írtam, simán kibékülnék egy ilyen leosztással, mármint hogy a Matchbox kihozza mindenből (de akkor tényleg mindenből!) az utcai változatot, a Hot Wheels pedig menjen rá az elvetemültebb verziókra. (Most nemrég néztem, mintha ezt a megközelítést követnék a Teslákkal, korábban pedig a Panamerákkal is.) Miért is ne lehetne így...?
Utolsó kommentek