Nehezen engedem el ezt a japán tematikát, de ígérem, nem erről fog szólni az év. Csak részben. Vegyük át az eddigi leckét: 2009-ben szerepelt a blogon először Mazda RX7 (vagy RX-7, ahogy tetszik), aztán egy évre rá újra, igaz, a HW részéről 24/Seven álnéven, viszont az ugyanabban a posztban szerepelt Tomica rendőrrel ilyen gond nem volt, majd 2012-ben JNC-színekben, utána 2013-ban újra egy Matchbox, és egészen tavaly októberig kellett várni, hogy ismét egy ilyenhez jussak, ezúttal egy zsír új Hot Wheels kisautó formájában. Ahogy múltkor írtam a Hondánál, ez is Now & Then-autó, járt tehát mellé (vagy inkább úgy mondom, illett hozzá megvennem) egy korábbi évjáratú (lásd az imént linkelt JNC-posztom), ugyanilyen színben. Azt most nem tudom fotózni, mert maradt bontatlan, ahogy egyébként ebből is tartalékoltam egy másodpéldányt:
Laposabb, sportosabb, mint az utolsó két képen mellé tett Matchbox-változat (amit egyébként nagyon szeretek), és ez nagyon is jól áll neki. A szép kék szín is jó választás, és a kerekek is tetszenek alatta. Amúgy nem bonyolították túl, de így is jól hozza az igazi arányait, vonalait. A mélyre húzott első kötény sokat hozzátesz a kisautó vagányságához, és a kifestett részletek is jól feldobják az összhatást - ennek fényében egy kicsit meglepő a beltér bézses visszafogottsága. Ez a kisautó is egy jó példa arra, hogy mitől jó egy mai HW: jó autóválasztás, viszonylag élethű kivitelezés, visszafogottság mind színben, mind a kiegészítők terén. Csak így tovább!
Utolsó kommentek