Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Nagy Lego-projekt 1.

RÁJEN 2018.07.25. 08:00

stardestroyer.jpgAz történt nemrég, hogy egy kedves kollégámmal beszélgettünk arról, hogy hát milyen kár, hogy megnőnek a gyerekek, és folyton a kütyüket nyomogatják, pedig mondjuk legózhatnának is. Nagyjából egyidős az ő fia az én lányommal, így a legót is kb. egyidőben hagyták el, és innen jött a kollégám ötlete: iszonyú sok legójuk van otthon, amit jó lenne valahogy elpasszolni, de mondtam neki, hogy ha nem ömlesztve teszi ezt, hanem a komplett készleteket külön, dobozzal, leírással, amik egyébként nagyrészt mind meg is vannak, sokkal több pénzt lehetne visszahozni. De a fiú már nem nagyon szeretne ezzel foglalkozni - én viszont igen! Meg is beszéltük, hogy átveszem az egész pakkot, kiszelektálom, amit tudok, összerakok belőle, még az eladásokat is intézem, és akkor így mindenki jól jár, mert mi tudunk építeni, játszani, ő meg több pénzhez jut majd remélhetően. És el is kezdődött az együttműködés, első körben tehát elhozta az összes legójukat, azt átpakoltuk a kocsimba, tele is lett, én hazavittem, felpakoltam mindent a gyerekszobába, és neki is álltam az első készletnek, a legelőrehaladottabb állapotban leledző 75055-ös számú birodalmi csillagrombolónak. (Utolsó ismert ára 85.000 Ft körül alakult.) A váza lényegében már kész volt, a többi (tehát a felhajtható alsó-oldalsó és felső "borítás", és a forgatható ágyúsorokat is magába foglaló központi blokk) az én feladatom volt. Nem készült túl sok kép az építésről, mert utólag találtam ki, hogy ebből poszt is lesz:

img_2427.JPG

img_2422.JPG

img_2421.JPG

img_2428.JPGA romboló két délelőtt alatt kész lett, és azért kellett hozzá ennyi idő, mert az alkatrészek eléggé szétszórtan voltak csak meg a különböző dobozokban, a millió ömlesztett lego közül a hozzá való minifigeket is sikerült összeguberálnom, a képen még pont nem látható másik nagy gömbradar és a "tető" közepén található kis alkalmatosság is meglett, és hamar akadt rá vevő is, aki szerintem nagyon jól járt a kialkudott árral. A nagyobbik fiam legnagyobb bánatára... Ez a szett egyébként nekem sosem volt egy vágyott darab, mert a gigantikus 51 centis mérete ellenére túl kicsinek tartom, akár a többi SW-os legómhoz képest, de még inkább a minifigek méretéhez képest. Igaz, egy minifig-scale romboló valszeg nem is fért volna el a szobában, de még a házban sem, ugyanis ha egy minifiget nagyjából 1:40-es méretarányúnak tekintünk, és azt nézzük, hogy a "valóságban" egy csillagromboló kb. 1600 méter hosszú, akkor ez legóban kb. 35-40 méteres hosszúságnak felelne meg, ennyi lego pedig nincs is... Szóval ez volt a projekt első darabja, igyekszem majd az elkövetkezőkről is beszámolni, ha érdekel, gyertek és olvassátok!

Címkék: játék star wars lego

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr414122375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása