2013-ban egy időre "motoros" lettem, meg is szerettem a kis gyöszt, majd 2015-ben el is adtam. De nem sokkal később egy Suzuki VanVan szpottolása után azt írtam, hogy megcsinálom a B125-ös motoros jogsit. Tavaly nyáron el is kezdtem, akkor odáig jutottam, hogy levizsgáztam (motoros) KRESZ-ből, majd idén nyáron folytattam, bejelentkeztem vezetésoktatásra, és ennek a nyergébe pattanhattam:
Ez egy Suzuki TU-X, a "postás-yamaha" előtti "postás-suzuki" (ahogy egyébként pont a felső képen is szerepelnek, de ez csak véletlen), 125-ös egyhengeres, négyütemű, léghűtéses kis csoda, nagyon nekem való szerkezet. Ennek a 125 köbcentiig érvényes jogsinak az az előnye, hogy ha van B-s jogsid, viszonylag könnyű megszerezni - egyszer voltam rutinoktatáson, kétszer forgalomban, aztán tegnap jött a vizsga. Ez volt a rutin része:
Erősen féltem, hogy elcseszem a bójákat (emiatt buktatnak, őrület, pont kettővel előttem is ilyen okból húztak meg egy srácot), de végül nem volt gond itt sem és a forgalomban sem, simán meglett. A következő lépés, hogy beszerezzek magamnak egy motort, de még nem döntöttem el, mit: játszik a bevezetőben említett VanVan, a szintén említett Yamaha SR125, illetve tetszenek még a soft endurók, a Yamaha XT vagy DT. Vagy esetleg ha valaki megdob egy millával, akkor egy KTM Duke. Meglátjuk, és meglátjátok majd Ti is.
Utolsó kommentek