Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Háború előtti Fordok

RÁJEN 2019.06.21. 18:00

1932.jpg

Kettőt is mutatok a mai posztban, a Hot Wheels 1932-es verzióját, amely egy kb. 20 éve létező casting, illetve egy Matchboxot, ami egy 1935-ös pickupot mintáz, viszont csak idén mutatták be. Egyik sem tartozik az úgymond gyűjtői profilomba (többek között ezért nem is láthattatok eddig a blogon HW Bone Shakert), de ezt már a 33-as Plymouth kapcsán is megjegyeztem, viszont ez a kettő valahogy mégis megtetszett, különösen úgy, hogy pár nap eltéréssel szereztem őket be itthon valami üzletben. Legyenek meg, abból baj nem lehet. Kezdjük az elsővel:

ford2.jpg

Viszonylag hamar eszembe jutott, hol is láttam én már ezt a kocsit sárgában:

american.jpg

Hát az American Graffitiben! Persze ha az ember utánanéz, könnyen rájöhet, hogy ez nem ugyanaz, még ha az évjárat stimmel is. Mindenesetre a külön sárvédős autókból fel vagyok mentve, nekem ezek mind ugyanolyanok, elnézegetem őket, de otthonra egyik sem kéne. Maximum kicsiben:

img-4707.JPG

img-4708.JPG

img-4709.JPG

img-4710.JPG

img-4711.JPG

img-4712.JPG

Ez a HW casting nem új, 20 éves is elmúlt, viszont a szín igen, és az egyből megfogott. A fekete autó oldalán látható dekoráció színe klasszul visszaköszön a vasfelnis kerekeken, így ellensúlyozva valamelyest a csupaszt motornak köszönhető nyers összhatást, ennél már csak akkor lenne vadabb, ha a motor és a hűtőrács nem krómozott, hanem mondjuk az is matt fekete lenne. De mondom, így is bejön. Az alábbi Matchbox már nélkülözi a gazdag krómozást, ami nem is meglepő, ha az oldalára kitalált építőcég képzeletbeli tagjaként tekintünk a kisautóra, azaz egy munkaeszközként. Bár nehéz elképzelni, hogy valaki tényleg egy ilyen jellegű járgánnyal bonyolítsa az egy építkezésen előforduló kisebb-nagyobb szállítmányozási feladatokat, de ne legyünk földhöz ragadtak, miért is ne?

img-4726.JPG

img-4727.JPG

img-4728.JPG

img-4729.JPG

img-4730.JPG

img-4731.JPG

Nagyvonalúan elhagyták a kisautótól a hátralátási segédleteket, nem csak a külső visszapillantók hiányoznak a kocsiról, hanem a fülkeablak is, de így legalább nem kell látni, ha lepotyog a rakomány, majd úgyis dudálnak... A matt zöld szín telitalálat, az egyéb szürkékkel is jól működik, és hozzájuk a sárga(-fehér) dekoráció szintén remek választás. Külön jópofa a az ajtókra elhelyezett NOT FOR HIRE felirat, ezeket mindig szeretem, olyan életszagúvá teszik a megvalósítást az ilyen kis ötletek. Igaziban valahogy így néz ki egy ilyen choppolt tetejű Ford:

ford1.jpg

Esetleg még megmutatnám azt a kisautót, ami valamelyest témába vág, bár nem hot rod, hanem egy gasser, ráadásul nem is az enyém, hanem Milán fiamé, és ez persze látszik is rajta:

img-4732.JPG

img-4733.JPG

Régebben írtam, hogy ő az arany meg króm autókért van oda, úgyhogy a fenti példány eklatáns példa az ő ízlésére, de hát nem vagyunk egyformák. Úgy egyébként ez a kisautó szerintem eléggé rendben van, ajándékba járt emlékeim szerint a Régióban 2-3 db HW vásárlása esetén, és adtak hozzá még egy versenylámpát is, műanyagból. Úgy gondolom, hogy ez a szekciója a gyűjteményemnek nem fog sűrűn bővülni, így szerintem a következő hot rodos posztig ne álljatok féllábon ;)

Címkék: retro matchbox hot wheels

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr1814765782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása