Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Új hullám

RÁJEN 2019.10.29. 18:30

toyota_corolla_verso_19.jpg

Tegnap volt a nagy nap, a Versót kellett vinnem műszaki vizsgára, ez volt nálam az első vizsgája. Mit mondjak, átment ;) De nem is ez a poszt apropója, hanem az, hogy - szokás szerint - most sem hagytam érintetlenül a benne lévő zenelejátszót, ami ebben az esetben még a gyárit jelentette. Mivel így a tél közeledtével egyre több időt vagyok/leszek kénytelen eltölteni benne, motorozni ugyanis egyre kevesebbet tudok és szeretnék már idén, elhatároztam, hogy most vagy soha: vettem bele egy normális fejegységet és négy normális hangszórót az ajtókba. Persze a normális itt annyit jelent, hogy a gyárinál valamivel jobb, tehát azért messze nem csúcskategória. Előbbi egy Sony. A Hondában anno Blaupunktra váltottam, de most visszatértem, a Golfban egy GT24-es, a Ventóban (majd utána az Altóban) egy GT620-as volt, szerettem azokat, úgyhogy emez most egy DSX-A212-es, újfent CD-mechanika és bluetooth nélkül, viszont szaloncukor-dizájnnal:

sony-dsx-a212.jpg

jbl_stage2_624.jpg

Utóbbiak pedig JBL-ek, 16 centis méretben. Anno az első Toyotámban is ilyenek voltak, és szerettem őket. Külön erősítőt (egyelőre) nem akartam, viszont majd később egy kisebb mélyládát még bekötnék, de ezt majd meglátjuk. Mindenestre a vezetékeléssel előkészültünk.

img-7590.JPG

img-7580.JPG

Mondom ezt királyi többesben, pedig én csak fizettem, ennél az autónál már inkább nem akartam én nekiállni kókányolni, ahogy azt régebben többször is megtettem... A gyári helyekre csak speckó kiemelőkerettel lehetett beszerelni a hangszórókat, előre kb. plug&play, a hátsó ajtókban viszont át kellett egy kicsit fúrni a dolgokat, mert ott - mint a kárpit lebontása után kiderült - gyárilag csak 13-asok voltak, de mindegy, megoldódott. Az új cucc szépen és erőteljesen szól, elég nagy a minőségi változás, tegnap óta alig akarok kiszállni a kocsiból ;)

Címkék: zene

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr5915235776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása