Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

#maradjotthon - na ja...

RÁJEN 2020.04.15. 20:00

A minap láttam egy vicces képet a facebookon, amin felül egy téli táj volt "Április általában" felirattal, alatta pedig egy napsütéses rét "Április most" kiírással. Hát ja, nyilván ilyenkor van motorozáshoz ideális időjárás, amikor a kijárási korlátozás miatt nem ajánlott, másrészt meg tökre nem tudtam elkezdeni a nagymotoros jogsit csinálni, hasonló okokból. Itt állok a zsírúj 25 éves mocimmal, amit így két okból sem használhatok, miközben minden más körülmény szinte tökéletes lenne.

0d0719f4-6986-477d-8787-2b823058dbc3.JPG

Úgy voltam vele, hogy egy kicsit azért kísértem a sorsot, és az ünnep első napján toltam egy Biatorbágy-Etyek-Alcsútdoboz-Felcsút-Bicske kört (ami mondjuk elég szeles volt), vasárnap meg csak egy szoftosat Csömörre és a környékére - ez utóbbit azért vettem ilyen óvatosra, mert még a forgalmit is otthon bírtam felejteni :)

4a35ea9f-025f-4f02-9a78-9ca08e348c78.JPG

Hát mit ne mondjak, ez terápiának is jó...! Imádom. Nyilván jórészt azért, mert 125-ösön tanultam, és csak ilyenen motoroztam azóta is, de ez egy más világ: borzasztó jól gyorsul, és teszi ezt bármelyik sebességfokozatból, de ez valahol várható volt, hiszen 600 cm3, V-motor, két henger stb. Oké. Na de hogy a váltója olyan, mint amilyet csak a korszerűbb Honda autókban tapasztaltam csak eddig, az nagyon meglepett, hiszen ez a gép 25 éves. Vajpuha, klattyanós, és amikor a Yamahánál azt írtam, hogy az fasza, az a tudatlanságomból fakadt, az ehhez képest pattintott kőbalta, ez meg Gilette-penge. A moci hangja is nagyon visszafogott, normál utazótempónál lényegében hallhatatlan, mondjuk ez a bukósisakom szélzaja miatt is lehet, de ez is tök új élmény. Azt meg talán mondanom sem kell, hogy nagyon kényelmes, nem fészkelődtem rajta a nagyobbik kör alatt sem semennyit. A szélvédelméről kevesebbet tudok mondani, mert mindkét alkalommal elég nagy volt a szél, a fejemet rázta is rendesen, ellenben ezt a testes motort jóval kevésbé billegette, mint a másikat, azzal egyszer majdnem leestem az Erzsébet-hídról egy nagyobb széllökés miatt, itt meg egy kicsit csak ellen kellett tartani, de meg sem kottyant neki.

img-9257.JPG

A kényszerű home office kevés előnyeinek egyike, hogy sokkal több időt tudtam a régi garázsunk rendberakására és részbeni kiürítésére fordítani, mint előtte, így végül sikerült helyet csinálni a Hondának a ház alatt. Nagyon nem volt egyszerű, vagy egy hónapig pakoltam esténként és néha hétvégente is, faterom iszonyú mennyiségű használhatatlan limlomot halmozott fel - persze ha ezt most olvasná, biztos leteremtene, hogy a frászt használhatatlan, hiszen bármikor kellhet egy remek menetvágó/menetmetsző készlet és egy négy tagból álló fagyalu-szortiment, no és vagy 28 db fogó, 56 db ráspoly és még egy csomó minden, aminek nemhogy a nevét nem tudom, de elképzelésem sincs, hogy egyáltalán mire való... A millió szerszám 98%-át (ami vagy egy-másfél köbméter cucc volt alsó hangon) egy jó pajtásomnak ajánlottam fel, aki a faipari képzésben dolgozik, így szerintem a lehető legjobb helyre kerültek - cserébe felszabadult egy csomó helyem. Lomtalanítás a vírushelyzet miatt mostanában nem lesz, így hetente kétszer lopom be a maradék felesleget apránként a kukákba, de megéri, tök jó érzés úgy lemenni a garázsba, hogy az már képes ellátni az eredeti funkcióját, és nem csak egy lomraktár. Szóval befért a moci, és be fog férni mellé a másik is, ha egyszer haza tudom juttatni végre a munkahelyemről. Halvány emlékeim szerint gyerekkoromban még autót is tároltak itt az őseim, szóval ezen nem kéne ennyire meglepődnöm. Na, ennyi mára, majd mondom, ha változik valami.

Címkék: honda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr6615608718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása