Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Barkácspercek

RÁJEN 2020.05.04. 14:00

img-9415.JPG

A homeoffice valójában home & office, mint ezt a gyerekes szülők elég gyorsan megtanulhatták, de a home részébe a békeidőkhöz képest szerencsére kicsivel több házi vagy ház körüli munka fért bele az elmúlt úgy egy hónapban. Írtam április közepén, hogy jórészt sikerült kipakolnom a garázst annyira, hogy beférjen a Honda, de persze a kevésbé látható részeken van még tennivaló bőven, mindegy is ez, inkább arról akartam most írni, hogy összekendácsoltam egy ún. motorfordítót. Erre azért van szükség, mert a garázsban nemigen tudom megoldani, hogy legurulok orral, majd ott megfordítom a mocit, hogy ugyancsak orral tudjak kihajtani. A nemigen nem jelenti azt, hogy megoldhatatlan, mert egyszer már sikerült, de nagyon melós - na erre való egy olyan szerkezet, ami a kerék alá helyezve a motort egy gurulós bútorhoz hasonlóan ide-oda toligálhatóvá teszi. Ilyen okosságot amúgy lehet kapni készen is, erre a célra gyártva, de mivel nem egy bonyolult dologról van szó, úgy gondoltam, csinálok egyet magamnak. Innentől kezdve az esztétikai szempontokat el is elgedtem, legyen jó és használható, csupán ennyi volt a cél. Ja, és lehetőleg tudjam megoldani otthon fellelhető felesleges anyagokból. Ez utóbbi csak részben sikerült, de majd mondom. Először is túrtam pár nem túl nagy, de jó vastag deszkát. Vagy lapot, vagy hogy is hívják ezeket itt a képen. Bútorlap, na.

img-9409.JPG

img-9410.JPG

A lakkozott maradt gyári állapotában, a fehér polcdeszkát meg előzetesen szépen kettévágtam, és ez ment a barna két oldalára. Először csak facsavarokkal rögzítettem, aztán jött a nehéztüzérség, a kapupántcsavarok sora:

img-9411.JPG

img-9413.JPG

Ilyen batár csavarom szerencsére volt még korábbról. Végül pedig felkerült négy bolygókerék, amiket viszont az Obiból kellett vételeznem valamelyik hétvégén. és akkor ilyen ez használat közben:

img-9416.JPG

Kipróbáltam, működik, nagyon boldog vagyok. Egy fokkal jobb lenne, ha a négy közül két kerék rögzíthető lenne, de mindegy, most már ez így marad. Aztán később, valamelyik este a kidobásra szánt Retroautós újságokból még gyorsan kiszedegettem a posztereket, és a moci mögött látható sivár hátteret feldekoráltam velük:

img-9045.JPG

Menő, mi? :) Múlt hétvégén pedig még azt is csináltam, hogy tettem új akksit a Volvóba, mert az előző annyira meghalt, hogy már tölteni sem lehetett. Az autó kb. másfél év állás után pöccre indult, mentem is vele egy kis kört itt a háztömb körül, de csak azért nem többet, mert nincs rajta érvényes műszaki. Előtte persze a kerekeit is felfújtam, csekkoltam az olajat, tettem bele hűtővizet, szervoolajat, jót játszottam tehát. Itt tartunk most, és még annyi van autófronton, hogy a Verso szervizben van, mert az EGR szarakodik. De remélem, gyorsan és fájdalommentesen túlleszünk rajta.

Címkék: honda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr5815658922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása