Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Hardbody

RÁJEN 2020.11.05. 20:20

hardbody.jpg

2009-ben volt itt a blogon egy szintén piros Terrano (vagy odaát inkább Pathfinder), na, ez, ami most jön, ugyanez platósban. Nem gondoltam volna, hogy a Matchbox által összehozott festésnek létezik valós alapja, azt meg végképp, hogy még képet is találok róla, de hát itt van, látjátok, szuperjó vagyok. Mindig is tetszett ennek az autónak a formája (mármint az orra, ebben a kategóriában ezen a részen kívül nemigen tudtak a gyártók miben különbséget tenni, bár ez az elmélet azért a modernizált L200-as Mitsubishinél borult, ők anno nagyot gurítottak a formabontó dizájnnal), olyan masszív, robusztus és bamba - pont nekem való :)

img-1135.JPG

img-1136.JPG

img-1138.JPG

img-1139.JPG

img-1140.JPG

Nagyon klassz ez a kerék, szépen kitalálták a színeket, a kiegészítőket a platón, a műanyag kerékíveket, a kibuktatott tetőablakot, tényleg le a kalappal, ez a kisautó baromi jól sikerült. És mi a hab a tortán? Hát a vonóhorog! Régen (amikor ugye minden jobb volt) a Matchboxok sokkal nagyobb számban voltak vonóhorgosak, és talán utánfutóból is nagyobb volt a választék - ezt ismerhették fel (újra) a Mattelnél, vagy csak úgy gondolták, ehhez a kisautóhoz illik, és kész. És ha már illik, akkor be is szereztem hozzá egy zsírúj motorszállító utánfutót, ami egyébként két verzióban jelent meg, a másikon egy igazi hónaljszellőztetős chopper, emezen meg ez a tényleg lélegzetelállítóan gyönyörűséges scrambler:

img-1142.JPG

img-1143.JPG

img-1144.JPG

Írtam már többször, talán legutóbb az azóta kibontódott Gladiator posztjában, hogy bejönnek a motorszállítós megoldások, legyen szó külön futón, platón vagy csak a hátfalra rögzítve, és ez nem csak azóta van így, hogy magam is motorozom. Ez a fogat így együtt meg szerintem nagyon jól mutat, a dekoráció kis változtatásával kijöhetne modernkori TP-ként is akár. A futó dísztárcsás felniket kapott, kicsit talán nagyobbakat, mint illett volna, de nem gáz - sokkal zavaróbb a motor első (és kicsit a hátsó) kerekeinek "belefolyása" a plató műanyag bélésébe, de értem én, azért kellett ilyen drasztikus megoldás, hogy a kisgyerekeknek ne az legyen az első dolguk, hogy letépik és megeszik a bringát, mindenesetre kár ezért. De mondom, összességében tetszik, jó, hogy van, jók így együtt, és Félixnek is nagyon bejön, és hát valójában csak ez a fontos.

Címkék: matchbox

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr1316259566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2020.11.07. 07:41:57

Nekem a chopperes szerelvényből olyat pimpelt Porsche, hogy megőrülsz! Ahol kell fekete, ahol kell króm. Mindenhol.
süti beállítások módosítása