A mai delikvensünk egy 1976-os Honda Civic. A kisautó bliszterén mégis a CVCC jelzés olvasható, ami a Honda egy 1975-ös újítása, egy ún. összetett örvényvezérelt égésű, 1488 köbcentis, 53 lóerős motor, amivel a kis Civic katalizátor nélkül tudta teljesíteni az amerikai emisszíiós előírásokat. De ez a része uncsi, sokkal érdekesebb, hogy megjelent Matchboxként, és nagyon-nagyon cuki lett! Ezek a régi kisautók nekem nagyon bejönnek, egy ős-Starlet vagy egy ilyen (sőt, akár egy második generációs) Civic erősen a kéne kategóriába tartozik nálam (sőt másoknál is). Persze nincs ilyen vásárlási tervem, jelenleg a csodálatos, kétkerekű Hondám hivatott az efféle boldogsághormonokat termelni, és a családom sem igazán díjazna egy újabb autót a flottában most, hogy azt sikerült aránylag ésszerűen letisztítani. Az aktuális Honda Civic-kel (amit mutattam itt MB-, itt meg HW-formában, korábbiakat meg erre, arra és amarra) összehasonlítva azt láthatjuk, hogy nagyot változott a világ, és egyébként is, régen minden jobb volt. Tessék, így néz ki:
Nézzétek, még a rendszáma is szuperaranyos, és hát a fronton és a fenekén is remek lett a részletezés, kedves ez a sárga szín is, jók a dísztárcsás kerekek alatta, van beltér, szóval minden szempontból nagyon tetszik. És nagyon kicsi, ami most kimondottan jó hír, bár ezt most nemigen tudom érzékeltetni, mert nem fotóztam össze mással, de anno az újabb kivitelű MB Mini kapcsán már volt erről szó, a klasszikus előddel ott az volt egy kicsit a bajom, hogy batár nagy volt. Na ez nem az, hanem valóban egy kis gyösz, és ez nagyon jól áll neki. Félix fiam is szereti, ajánlom hát mindenkinek!
Utolsó kommentek