Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Észak, nyugat

RÁJEN 2021.05.02. 16:00

Az április 24-i kellemes hétvégén először Pilisborosjenőre motoroztunk egyetlen leánygyermekemmel, de a Hondáról leszállva egy szép kis gyalogos kirándulás is belefért, jó szívvel ajánlom annak, aki még nem járt erre, az Egri csillagokhoz épített kellékvár nagyon hangulatos úticél, oda is jó, ott is jó, onnan vissza is jó. Másnap délelőtt viszont messzebb merészkedtünk, a Börzsönybe indultunk, Királyrétet céloztuk meg. De ide már nem a lányommal mentünk, hanem egy motoros társammal. A lassabb útvonalon mentünk, mert a szintén Hondával támadó pajtásomnak nincs megyei matricája, így a Váci út, Dunakeszi, Göd, Vác (itt álltunk meg egy fotóra), Verőce útvonalon közelítettük meg Kismarost, majd onnan be a dombok közé. Elfogyasztottunk egy kiváló házi meggyszörpöt, majd indultunk is vissza ebédre, viszont még aznap délután visszalátogattunk a családdal is, és egész délután ott kirándulgattunk, látnivaló van ott bőven. 

img-2129.JPG

Május első szombatján pedig az eddigi leghosszabb motoros túrát tettük meg, a Balatonhoz mentünk, persze a régi hetesen, mert spúr vagyok. Azért oda egyébként, mert láttam, hogy a kanyarfotósok Tihanyban (is) dolgoznak, tehát ez volt a terv, viszont lassabban haladtunk, mint terveztem, így végül inkább csak Siófokra mentünk. Gyönyörű, nyári időnk volt, csak egy pólót vettem a motoroskabát alá, és bőven jó volt. Sétáltunk, fagyiztunk.

img-2190.JPG

Mint a fenti képen is látszik (elnézést, ez nem túl látványos), voltak rajtunk kívül is motorosok bőven, itt is és útközben is, és valami miatt ez nekem nagyon tetszik, ahogy néha utolérjük egymást, köszönünk, a benzinkúton is odabiccentünk - a másik meg, amiről múltkor is írtam valahol egy félmondatot, hogy gyerekként az autóban utazva az oldalablakra tapadva néztem mindig a melletünk eldöngető motorosokat, most meg (különösen egy ilyen úton, tehát nem autópályán, hanem alacsonyabb tempóval) én vagyok az, akit tátott szájjal néznek a gyerekek, és közben talán pont ugyanazt gondolják, mint én annak idején: de jó lehet nekik...! Hát, tényleg jó :)

Címkék: honda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr1316519740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása