Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Navigare necesse est

RÁJEN 2021.05.14. 20:20

img-2326.JPG

Darab ideje már terveztem, hogy beszerezzek egy motoron is működőképes navigációs kütyüt, mert Pest-megyén kívül kicsit nehezebben tájékozódom, az meg tök macerás, hogy amikor épp nem tudom, merre kell menni, meg kell állni, elő a telefont, térképet megnézem, elrakom, vissza. Akár többször is. Ebben a témában tök konzervatív vagyok, és bár Budapesten néha használom a Waze-t, de autóban is inkább a hagyományos navigációval megyek, ha épp nem olyan a helyzet, hogy dugó elkerülése végett kell a gépi segítség. A múltkori posztban említett évfordulóra kaptam a feleségemtől a fenti képen is látható szerkezetet, persze előtte azért kicsit tájékozódtam, és az olvasottak és látottak alapján (vagy ellenére) úgy gondoltam, ez pont jó lesz nekem. Egyszerű, masszív és vízálló darab.

img-2321.JPG

A dobozban kapott Play Áruházas letöltési kódkártya segítségével pikk-pakk felpakoltam rá a szoftvert, simán ment, nem volt gond. A Hondán korábban nem volt kiépítve semmilyen külső 12V-os csatlakozó, ezért fixre be akartam köttetni, ehhez viszont szerelő segítségét kellett kérnem - Kawaszatihoz mentem, ahol jártam már úgy 5 éve a kis Yamaha robogóval, most is gyorsan megoldotta a problémámat, plusz ellátott még pár általános motoros jótanáccsal is. Ráadásul így alkalmam nyílt megnézni a Transalpot naked változatban is. 

img-2324.JPG

A kormányon nagyon nem tudtunk rendes helyet találni a felfogatásnak, ezért a sokkal vékonyabb merevítőre kellett tenni, amihez esztergálni kellett egy közdarabot, de sikerült, helyén a cucc, a szerviztől hazafelé próbaképp a navi szerint haladtam, és nem okozott csalódást, arra vitt, amerre magamtól is mentem volna. Térképpel együtt 44 ezer volt a cucc a MediaMarktban, ami nem kevés, de ebben a motoros navigáció-kategóriában eléggé alul van. Remélem, sok jó kis túrán lesz a segítségemre, és nem lesz vele soha semmi baj. A következő, amit a motor kapcsán költenem kell, az az olajcsere lesz, aztán majd kicsit később új gumikat is szeretnék, mert a mostaniak elég régiek már, aztán egy új kormánycsapágy, már ha - reményeim szerint - más nem jön közbe.

Címkék: honda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3016559322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása