Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Skorpió

RÁJEN 2021.06.09. 20:00

img-2398.JPG

A mocimon a két Dunlop gumi, amikkel vettem, még kiváló mintával rendelkezett, de már nagyok öregek voltak, így muszáj voltam lecserélni őket. Millió tesztet, véleményt és weboldalt megnéztem, majd megvettem a legolcsóbbat ;) Nem, viccelek, nem a legolcsóbbat vettem, de a legolcsóbb márkásat. A legtöbb szaktárs a Michelin Anakee Adventure vagy a Metzeler Tourance Next típust javasolta, előbbit kicsit drágálltam, utóbbiból meg akkor, amikor pont rám jött a vásárolhatnék, nem volt épp jó áron méret, így végül Pirelli Scorpion Trail lett (még csak nem is a Trail II, de így beljebb voltam egy 20-assal). Elöl 90/90 21-es, hátul 130/80 17-es diagonálokon gurul, ezek közül az első talán kicsit ritkább méret, főleg ebben a motorkategóriában. Apropó kategória: én ugye a túraendurókban vagyok érdekelt, elvileg ezek a motorok otthonosan mozognak aszfaltozott úton és enyhébb terepen is (a mély sár nem ilyen), én azonban még a legenyhébb terepre sem tervezek menni az elkövetkező években ezzel a géppel, így olyan mintát szerettem volna, ami 90+ százalékban aszfaltra való. Tehát az ár mellett ezért lett végül a Skorpió:

img-2397.JPG

Ahhoz, hogy felkerüljenek, még belsőket is kellett venni, amik sajnos nem olyan áron mennek, mint a biciklibelsők, ez sem esett jól, de ha már úgyis el kellett vinnem a paripát a szervizbe, hozzácsaptam még egy olajcserét, fékellenőrzést, gyertyacserét is, így megint nem kell gondolkodnom, hó végén mire verjem el a megmaradt, felesleges pénzemet ;)

img-2399.JPG

És akkor ilyen ez felszerelve. Még szoknia kell a szememnek, hogy nem bütykös, vékonyabbnak is tűnik így az egyező méret ellenére, de szerintem jól néz ki - már amennyire egy sima abroncs bármekkora esztétikai élményt is nyújtani képes. A következő lépés az autó újragumizása lesz, de ezt majd csak a nyár eltelte és a beiskolázás után, addig felnin is elgurulunk... Mindenestre június 5-én, csodás napsütéses időjárásban "felavattam" az új gumikat, mentünk ugyanis egy közepes (na jó, szép nagy) kört, és természetesen nagyon élveztem:

baj.jpg

Ezúttal a lányom csatlakozott hozzám utasként, őt felvettem Biatorbágyon, onnan legurultunk egy 1-esen Tatáig, ahonnan a Gerecsén átvágva (csodálatos út!) Tarján felé fordultunk, onnan Gyermely következett, ahol eszembe jutott, hogy Bajnánál kanyarfotóznak, így tettünk egy kerülőt északra, magunkévá tettünk a Bajna-Héreg "szerpentint", majd vissza Zsámbékra, és haza.

03_3.jpg

Eszméletlen jó időnk volt, és nagyon klassz új utakat fedeztünk fel, élveztem, élveztük minden percét. Egyébként 36.500 km-rel vettem a mocit, és a hazaúton sikeresen meghaladtuk a 40 ezret, szóval már beletoltam ezek szerint 3500-at, meg előzetesen a kis Yamahába is vagy 4-5000-et, úgyhogy szép lassan gyűlnek a bónuszpontok... ;)

Címkék: honda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr6416580082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása