Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Az első idei poszt

RÁJEN 2022.01.02. 10:00

Motorozásról szól. Az új év első ajándéka az elsejei 13 fokos kellemes téli időjárás volt, amit némi szervezés árán sikerült rendesen kihasználnom, ugyanis el tudtam menni egy kicsit motorozni. Utoljára október végén volt erre lehetőségem, így ez már nagyon hiányzott - azt hittem, hogy a 2020-as év végéhez hasonlóan tudok majd egy kicsit még novemberben, esetleg decemberben is gurulni, de nem jött össze, vagy nagyon hideg volt, vagy nagyon esett, vagy együtt a kettő - vagy csak simán más dolgom volt. Jobban vártam így ezért a szombat délutánt, mint a Karácsonyt ;)

img-9235.JPG

A Kanyarfotósok is kiírták, hogy kint lesznek Dobogókőn, és bár pont nem volt szükségem újabb fotóra tőlük, mégis elmentem arra, ott fent a parkolóban készült az első kép. A Megyeri-hídtól spontán párban mentünk egy K1600-as BMW-vel, aki szerencsére ugyanazt a kimért tempót találta ki magának, mint én, tekintettel a hideg és csúszós aszfaltra, aztán később beszélgettünk is egy kicsit, és egyetértettünk, hogy egyszer majd jó lenne mindkettőnknek egy szép nagy GS. Tessék, itt vagyok:

019.jpg

Innen Esztergom felé indultam, ahol szintén megálltam egy fotóra:

img-9238.JPG

Aztán a 11-esen hazafelé vettem az irányt (bár eredetileg a 10-es felé terveztem hazamenni, de az hosszabb lett volna, márpedig nem akartam, hogy rám sötétedjen, így az Üvegtigris ezúttal kimaradt), de Dömösre érve nem bírtam kihagyni a hajóállomás mellett az újabb fotót, ezt sikerült ott elkövetnem:

img-9244.JPG

Visegrádig már nem mentem el, mert Lepencénél inkább jobbra fordultam Pilisszentlászló felé, és a "megszokott" úton keresztül jutottam el végül Szentendrére, onnan pedig a nulláson át haza. Oda- és visszafelé is nagyon sok motorossal találkoztam, és amennyire láttam, mindenki nagyon ésszel ment, szóval úgy látszik, nem teljesen felesleges a sok figyelmeztetés az ilyen-olyan motoros fórumokon, csoportokban, hogy ebben az időben nem lehet neki húzni, mert sírás lesz a vége... Nagyon élveztem minden percét, és az új ülés is nagyon bevált, most tudtam először rendesen kipróbálni. Remélem, legalább olyan jó lesz ez az év, mint az első napja volt!

Címkék: honda

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr7216801072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2022.01.02. 10:41:55

Na, kafa! Legyen benne sok örömöd, óvatosan, stb. stb. Én nekem a motorozás kimaradt, fosok is tőle - gyerekkori rossz élmény - de teljesen átérzem, ha valakinek bejön.
süti beállítások módosítása