Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Alacsonyan szállnak az X-szárnyúak

RÁJEN 2023.08.19. 10:00

x-wing-in-space.jpg

Nem mostanában volt, hogy utoljára legóból készült X-szárnyúról írtam, sőt közel 13 éve, szóval most már épp ideje volt. A linkelt posztban bemutatott darab már régen nincs velünk, pár éve ugye a motor megvásárlása előtt elég sok ilyen holmitól megszabadultam, de azóta meg az lett, hogy a legkisebb gyermek is Lego Star Wars-rajongóvá vált, és bár neki elsősorban a birodalmi dolgok jönnek be, ezt az ikonikus vadászgépet mindenképp be kellett szereznünk a gyűjteménybe. Amúgy a szép bizonyítványáért kapta, jutalomként. Használtan doboz és kiegészítők (pl. pilóta) nélkül sikerült megvásárolnom nagyon kedvezményesen, féláron, és ez a 75301-es készlet már egy modernebb feldolgozása az ismert űrhajónak - visszafogottabb a színezése, laposabb is az egész, és egyszerűbb, okosabb a szárnyakat nyitó-záró mechanika is. Mutatom:

img-3909.jpg

img-3910.jpg

A szárnyvégeken található fegyverzet ezen az új verzión szintén szebben lett megoldva, mellé téve a régit (amit ugye fizikailag én már nem tudok megtenni) az sokkal bumfordibbnak tűnik, cserébe viszont itt a kialakításból adódóan ezek a rudak kicsit nyeklenek-nyaklanak, sőt kézbe véve az egésznek van egy kicsit olyan szétesős érzése, pedig rendesen illeszkedik minden mindennel. De nem vészes, tényleg. 

img-3911.jpg

img-3912.jpg

Azért is mertem bevállalni ezt a vásárlást így, doboz, R2 és Luke (ja, és Leia) nélkül, mert pilótaruhás Luke minifiguránk már van korábbról, a szinte pont egy éve mutatott AT-AT szettből, a hűséges droidja is megvolt már, szóval ezekkel kiegészítve szinte teljessé válhatott a készlet. 

img-3913.jpg

Összességében nekem sokkal jobban tetszik az elődjénél, és szerintem boltból, kompletten is jó áron adják, 16 körül, de így aztán végképp nagyon megérte az árát. Legóról, legóból mára ennyi voltam, de nem ígérem, hogy nem lesz folytatás ;)

Címkék: star wars lego

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr2818150872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása