Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Pimp My Ride

RÁJEN 2023.08.26. 10:00

img-4050.jpg

Jobban mondva Pimp My Mom's Ride. Már szerepelt a blogon anyám Toyotája, ami a mai poszt főszereplője lesz, de akkor nem beszéltünk róla. Nincs is nagyon mit. Ez egy harmadik generációs, 1.33-as Yaris, előtte már volt neki három, én térítettem meg a szüleimet Corsáról. Elég jól extrázott kisautó, de 9 éves kora ellenére még mindig csak kb. 40.000 km-t futott, szóval jó jelző rá, hogy megkímélt darab - a nem kevés külső karc és horzsolás ellenére is. Jó kis kocsi, na. Új kora óta két garnitúra felnit cserélgettünk rajta mindig télen-nyáron, ezek most tartanak ott, hogy már nem szeretnénk őket tovább használni, így nemrég mondtam anyámnak, hogy mivel 99%-ban csak itt a városban rohangászik vele, váltsunk négyévszakos gumira, ha már úgyis venni kell újat. Azt mondta, jó, intézzem.

img-4051.jpg

Hogy mennyire komolyan gondoltam a korábban lefoglalózott Civic megvásárlását, mi sem bizonyítja jobban, hogy előre beszereztem hozzá 4 új kereket. Először is a Fondmetal tárcsákat, és mivel szeretem a peremes felniket, úgy voltam vele, hogy ezek jól fognak az autón állni, majd hozzájuk vadiúj Toyo négyévszakos gumikat. De a Civic-projekt végül megborult, ahogy ezt is már írtam, és ott maradt négy szép kerék, amik nem jók az ötcsavaros Subarura. Azt találtam ki, hogy oké, ezek mennek akkor anyám Yarisára. A gyári méretnél ezek azért picit nagyobbak, ballonosabbak, ami szerintem látszik is, hiszen 195/65 R15-ös kerekekről beszélünk, amik éppen hogy elférnek, de így most már legalább halál pontosan mutatja a sebességet is a kilométeróra, ami eddig elég jelentősen csalt. Szerintem faszán néznek ki, remélem, beválnak.

img-4052.jpg

És hogy ne csak anyám verdájának pimpeléséről írjak, elmesélem gyorsan, hogy sikeresen bekerült az új rádió a kocsimba: egy nagyon olcsó Nakamichit vettem online, de azért azt tudni kell, hogy ez a márkanév már nem ugyanazt a gyártót fedi, aki anno világhíressé és a minőségi hifi szinonimájává tette a brandet, ez már inkább alsó polcos, mint az Akai és az Orion, de ezen a (kb. 10-15 ezres árú) körön belül állítólag elfogadható minőségű cuccokat gyárt továbbra is, úgyhogy itt sem tudok más mondani: remélem, beválik.

img-4343.jpg

A beszerelés gyerekjáték volt, a telefon párosítása a BT-hoz szintén, van rajta USB-foglalat, igazándiból e két funkció miatt cseréltem le a benne lévő szög egyszerű Clariont. És nem is olyan ronda. Megjegyzem, anyám Yarisa gyári rádióilag tudja ezeket, sőt ugyanazon a képernyőn a tolatókamerát is, szóval megint le vagyok maradva, de legalább ezt tudom is :)

img-4371.jpg

És ha már pimpelés: a feleségem nem szereti, de én szoktam mindig különböző matricákkal dekorálni az autóimat, szerintem ezt eddig egyik sem úszta meg, ja, de, a mocim. Évek óta gyűjtögetek a nyaralásainkról, vagy egyéb külföldi útjainkról a releváns városokból matricákat, hogy majd egyszer biztosan lesz egy olyan autóm, amire ezeket szívesen feltenném. Hát most már van. Felraktam egy párat, de még majd kell egy szlovén meg egy barcelonai, ezeket nem találtam meg első körben. No és persze a "kötelező" Vans-es Kids on board is felkerült, végtelenül vagánynak tartom ezt a változatot, ugyanilyen fajta volt a Toyotán ezelőtt.

Címkék: toyota subaru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3618157574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása