Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 3.

RÁJEN 2024.02.24. 10:00

supra.jpg

Többszörösen is van közöm a Celica-Suprához, bár sajnos jóval kevesebb, mint szeretném. Az első az, hogy egyszer nem vettem egy ilyet igaziban, itt írtam róla. A második, hogy a blogon már kétszer is szerepelt, egyszer itt Matchboxként, egyszer meg emitt, 5 évvel korábbról, a Hot Wheels egy régebbi megvalósításában (a poszt legvégén). Egyik sincs már meg, de ezt az újat szerintem már megtartom. A harmadik meg az, hogy évekig koptattam egy Supra vezetőülését, de körülötte az autó nem Toyota volt, hanem egy piros Kispolák, amibe egy bontóban szerzett darabot szereltem bele még a főiskola alatt, és nagyon bevált az átalakítás. Most meg az van, hogy tudok mutatni egy újabb HW-változatot, ezzel le is zárva ezt a 80-as évek válogatás-sorozatot:

img_5255.jpg

Ezt a kisautót csak online láttam korábban, sehol nem futottam vele össze üzletekben, igaz, nem is nagyon kerestem, de úgy hozta az élet, hogy a sorozat előző két posztjában bemutatott verdákhoz hasonlóan, amikor ott volt előttem a börzén, nem hagytam ott. No nem mintha így első blikkre olyan gyönyörűnek tűnne, de a fenti kép nagyon csalóka, a bliszter görbületei egy eléggé eltorzítják a képet, kibontva minden bizonnyal jobban kiadná az autó eredeti sziluettjét. A kerekek szerintem nagyon jól állnak neki, és a fekete kifestések szépen harmonizálnak a piros alapszínnel, és jópofa kis ötlet a kacsintós bukólámpa, szeretem az ilyen kis hülyeségeket. Az üzletekben már lassan nem is kapni Matchboxot vagy Hot Wheels-t ezer forintos darabár alatt, így a börzén ezért elkért 1500 forintot nem is tartom soknak, főleg hogy máshol nem is találtam ilyet, nekem ez megérte. Az előző posztokban bemutatottakat összerendeztem egy csoportképbe, együtt elég jól festenek:

img_5258.jpg

Sajnos az Audi quattrót nem tudtam odatenni, mert az csak bontottan van már meg. Ja, a Retro Racers sorozatból amúgy megvan még egy 300 SL Merci is, a korábban mutatott ezüstöt cseréltem le erre:

img_5259.jpg

Köszönöm a figyelmet, gyertek majd máskor is, remélem, lesz még miért!

Címkék: retro toyota hot wheels

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr318313421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása