Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Rendet teremtettem...

RÁJEN 2009.03.24. 13:10

Szóval ez úgy volt, hogy az indexes Matchbox-fórumba valaki belinkelt egy vaterás aukciót, ahol Realtoy járgányokat hirdettek nagyon olcsón. Mondok, megnézem. Be is zsákoltam egy-egy BMW-s és Audis sorozatot, tényleg arcpirítóan olcsón (majd még vettem hozzájuk egy párat a Tescóban 200 per stück árban, incl. Subaru Impreza, ha már ott volt az is). Megnéztem az eladó egyéb cuccait, és megakadt a szemem egy általam eleddig szinte ismeretlen gyártó termékén: Grell Modell Wartburg 311-es rendőrautó. Hm. 1000 pénz. Kell. Kicsit körbenéztem még, és találtam egyéb nyalánkságokat is. Így történt, hogy ma már 4 ilyen modellel rendelkezem, a fentin kívül egy 353-as rendőr és egy kombi katonai kivitel is meglett ebből a típusból, illetve egy rendőrségi, utánfutós Trabant. Hofinak volt sok éve jó poénja a katonai..., terepjáró..., nyitott..., katonai-terepjáró... TRABANT, amivel támadni még csak-csak, no de menekülni!!! :D

Grell Modell: a kollégánál jobban én sem tudtam volna utánajárni a gyártónak, így meg sem próbáltam. Mindenesetre ez a honlapjuk, de tényleg érdemes körbenézni a Vaterán, elő-előfordulnak azért...

Már csak a Barkas rendőr kéne, és akkor ötnél meg is állok. Viszont innen eszembe jutott, hogy gyerekkoromban volt egy csodás Wartburg távirányítós rendőrautóm. Akkoriban a távirányítós nem R/C volt, hanem madzagos, de ez részletkérdés. Ha valaki találkozik egy eladó példánnyal ebből, jelentkezzen:

Remélem, a fentiek fényében mindenki számára értelmet nyer a poszt címe ;)

Címkék: police grell

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr11022265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.03.26. 13:09:58

A rendőrségi kombi Trabant az igazi elmebetegség. Sátras utánfutóval meg különösen. A távirányítós Wartyogót én mindig csak szerettem volna. Világítottak az első lámpái és dudálni is tudott. Én meg sohasem kaptam... Brühühühühühüűűű.

Bog Zoo (törölt) 2009.03.27. 10:51:08

Apumnak meg volt is. Mostmár az enyém :D De sajnos nem kanyarodik (elszakadt a bovden), de meg lehet csinálni. Mondjuk az enyém fehér-kék sima verzió.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.03.27. 12:06:16

@Sam. Joe: Az igazi autók teljesítményét nézve mind vicc :) De jópofák nagyon, eddig mindenki lehalt, akinek mutattam, hogy nekik kell ilyen azonnal... ;)
@Bog Zoo: Ha most azt mondod, hogy pedálos Moszkvicsod is van, kitiltalak.

Bog Zoo (törölt) 2009.03.27. 18:18:02

Naná! Bár sajnos csak volt :( Az unokatesóméknál van, de lehet, hogy majd visszaszerzem ;-)
süti beállítások módosítása