Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Kiegészülések 2. - UPDATE!!!

RÁJEN 2009.04.02. 09:42

Tegnap fotózgattam egy párat, mert a Volvós és a Buick Regalos poszthoz hiányoztak a saját képek, így az időközben beérkezetteket is lekattintottam. Tehát ez most egy kiegészítése a Kiegészülések posztnak. (És azóta a Camarókat is lefényképeztem, mert azt a posztot is meg akartam csinálni rendesen...)

Az első képen két Majorette látható, de mivel nem szokásuk évszámmal ellátni az alvázat, nem tudom megmondani, mikoriak (utánanézni pedig lusta vagyok) utána kellett néznem és ezt az oldalt találtam, közkincs ezennel. A DS mentő ezek szerint 1975-ös (mint én, csak ő jobb állapotban van), a Volvo pedig 1976-os és dízel (mondjuk csak '79-től ilyen háromküllősek a kerekei, szóval lehet, hogy az én darabom későbbi), a Land Roverek az 1987-es katalógusban tűntek fel először, a Cherokee pedig a '90-esben. Ülj le, ötös.

Tény azonban, hogy a Citroen mellett jobban mutatna egy Binz mentő, de abból még mindig nem sikerült kedvemre valót lőni. Alattuk egy Cherokee és a Land Rover rendőr, majd két faszari, óppardon, safari-kivitel, szintén a Majorette-től. A két piros bevásárlókocsi (érted, van rajtuk hátul toló-fogantyú, hehe) a Realtoy-tól érkezett, illetve hát a Subi már megvolt, de a hétvégén beszerváltam mellé az Evo VII-est is, a HW legújabb Evója pedig a hotweelsshop jóvoltából érkezett meg a héten, mindegy, a legvégén pedig egy MB-RT páros, Ingolstadt vs Bavaria, RS6 és X3 in the house.

Lapzárta után pedig megjött a narancs SRT8 is a MB-tól, így ezentúl a zöld HW-verzió sem lesz magányos Kihívó...

 

 

 

 

 

Címkék: volvo matchbox police muscle majorette realtoy ambulance hot wheels

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr371041281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása