Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Konszolidáció

RÁJEN 2009.06.22. 12:32

Eseménydús volt ez a hétvége (kötelező kattintani!!!). Már korábban elhatároztam, hogy némileg konszolidálom a gyűjteményem, mert jó pár olyan modellel rendel-kezem, amik vagy duplikátumok, vagy csak simán feleslegesek. Ennek jegyében futottunk össze Sam.Joe-val, akivel az eséses posztban bemutatott Chargeres cserén kívül elbizniszeltem a zöld és a szürke bankos autómat, a kék Bimmer rendőrt, egy középkék Crown Victoria rendőrt, a maradék Norev Subarut és egy Efsi által gyártott Volkswagen TL-t. Majd este, de immár nem Sam.Joe-val megtekintettük az új Star Treket. Állat volt! 

 

Szombat délelőtt kilátogattunk a Pecsa bolhára, ahol sikerült megszabadulni két Camaro Z-28-as rendőrtől (amiből így is maradt kettő, a felsők), egy sajnálatosan leütött orrú Jaguar rendőrtől (ebből a villogó nélküli maradt meg otthon) és egy rendőrségi csapatszállítótól. Cserébe három autóval lettem gazdagabb, az egyik a porsche kolléga által olyan szépen megénekelt Porsche, amivel már rögtön a poszt olvasásakor elköteleztem magam, illetve az alatta látható két szép (?) Majorette:

Bizony, a látszat ellenére az egyik egy Corvette, a másik egy Pontiac Firebird. Ilyen bumszlikerekű Majorette-eim eddig nem voltak, de kövezzetek meg, nekem bejönnek! A Corvette nyitható ajtókkal, a Firebird nyitható motorháztetővel rendelkezik, és egyébként tök korrekt lenne mindkettő, csak éppenséggel úthenger-kerekeket kaptak. A MB-okhoz képest nagyobbak is jóval, főleg szélességben. Érdekes, hogy a Pontiac a piros belsőhöz króm műszerfalat kapott. Mindkét modell állapota teljesen jó, az eladónál (fent a színpadon, hátul) volt még belőlük jó pár példány, ha valaki kedvet kapott volna, bár ezt kötve hiszem:

A bolha után Russianboy információja alapján még kinéztünk a csömöri Auchanba, ahol a régen áhított fehér Impreza is meglett. Az ezzel párban érkezett Pug eladó!

Erősen szemeztem a terepralis Pajeróval is, de végül erős voltam, nem vettem meg. Ellenben a rend kedvéért még a csomaghoz csaptam egy szürke MB Nissant, ami eddig hiányzott, és aminek a felnijeit otthon feketére pimpeltem, mert így jobban tetszik az összhatás:

Aztán este azt találtuk ki, hogy megnézzük a Múzeumok Éjszakáját. Mivel a Várnál nem volt parkoló, a Hősök terén pedig annyian álltak sorba, mintha tüntetnének, inkább elmentünk a Westendbe és megnéztük a legújabb Terminatort. Adtunk a kultúrának. A negatív kritikák ellenére nekem (és nekünk) nagyon bejött, személy szerint különösen a jelmezekért voltam oda meg vissza...

Most mára ennyi.

Ja, nem. Bosszú-update Sam.Joe-nak :PPP 

Címkék: matchbox majorette

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr891200776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.22. 15:40:42

"What is your real name?" Óriási, be**artam!
Az új Star Trek film **ar.
Az új Terminátor filmet nem merem megnézni.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.22. 15:43:01

@Sam. Joe: Nem szar :P A T4 teljesen jó, igaz, jobb lenne, ha senki meg sem szólalna benne. Így kell nézni.

Tommi 2009.06.22. 15:44:03

Én a Hot Wheels Nissan 350Z-men pimpeltem feketére a kerekeket. :)
A másikon a motorháztetőt is. :D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.22. 19:57:58

De, de, de, de, de, de, de, de, de, de. Pont tízszer mondtam! 8-) Nem fogsz meggyőzni, szet*seszték a teljes Star Trek univerzumot, ezt nem bocsátom meg.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.06.22. 22:15:27

Nagyon jó lett a kép a GT3-ról, főleg a hátulról fotózott. Elolvastam a linkelt posztot, az is nagyon jó. Ez a porsche arc néha tud írniXD
Komolyra fordítva, megtisztelsz, hogy linkeled írásomat. Ennél nagyobb elismerés nem is kell, ezek szerint sikerült maradandót alkotni, köszönöm.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.23. 09:05:46

@Sam. Joe: Szerencsére a korábbi Star Trekek, így a ST-univerzum ismerete engem nem befolyásolt egyáltalán, talán ha 3-4 mozifilmet láttam életemben ezelőtt, így továbbra is tartom, hogy jó volt. És mivel ilyen makacs vagy, csak most, csak neked egy bosszú-update a poszt végénT :P
@pman: Hát igazán nincs mit ;)

LlamaDalai 2009.06.23. 16:55:32

Majd megnézem a Star Treket, amikor kijön DVDn. Sokat nem várok tőle, mert pont azt ölték ki sztem belőle, amit lehetett szeretni benne. A bemutató alapján. Lehet mondani, hogy nem alkothatok véleményt, ha nem láttam. Igaz is, meg nem is. Azért van a bemutató, hogy kedvet csináljon. Nekem elvette :(. Amúgy meg másra sem ülök be túl szívesen moziba, mert zavar a légkör. Nem kockáztatom egy szem (ehe) fülem épségét :D.
A T4-et megnéztem, különösebben engem nem zavar, hogy eltolták, mivel már a három sem hatott meg, nem vártam sokat. Igaz, elég bamba mint filmalkotás, mint akcióorgia viszont elmegy. Semmi újdonság. Tényleg valami eltolt transformers. Bár ha azt nézem, hogy milyen volt a legutóbbi TF film, meg milyen a mostaninak az előzetese, akkor már inkább a T4 :D.
Ja, és nem vagyok pizsamás trekker, bár voltam trekker találkozón... Mondjuk ki is néztek az akkori polgárpukkasztó megjelenésem miatt :D.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.23. 17:08:38

@LlamaDalai: A Terminatot harmadik részén konkrétan sírtam, és nem a meghatottságtól. A daruskocsis üldözés tetszett egyedül. Ez a négyes meg egy B-akciófilm, de annak remek. Így gondoltam én is...
Trekkie sosem voltam, lásd fentebb, ezért írtam, hogy állat, főleg a SW előzmény-trilógia fényében, azt is valahogy így kellett volna összehozni, egyik ámulatból estem a másikba, a Star Warsnál ez sajnos elmaradt. Mondjuk a harmadik egy kicsit helyrebillentett.

Ikarus256 2009.06.24. 19:13:46

Korábban tetszettek az úthenger kerekű Majorette-ek, de most már nem igazán. Ja, és persze a Subik szépek. ;-)
Ma messziről kiabál a postás, hogy jött csomagom, és Apa már kezdett örülni: "Na, csaknem a Subarunk jött meg?" És sajna nem... más jött.:-(

Mi is kultúrálódtunk a Múzeumok éjszakáján. Úgy volt, ha esik, akkor múzeum, ha nem akkor koncert Orfűn. Aztán elállt az eső, kimentünk Orfűre, ott megint rákezdett, szétáztunk, nyakig sárosak lettünk, de nem bántuk meg. Állat buli volt! :-D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.24. 19:20:34

@Ikarus256: Küldök holnap akkor egy másikat, no problemo, ha aztán egyszer megjönne az első is, akkor majd visszaküldöd, vagy kitalálunk valamit...

www.youtube.com/watch?v=jJj16gL-Xbs&feature=related

Ikarus256 2009.06.27. 17:36:54

Köszi szépen! Valószínű, hogy én sem és te sem fogod már megkapni azt a Subarut. Ellenben kárpótlást fogsz majd kapni a Postától, visszakapod a postaköltséget és még plusz a 15-szörösét. :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.29. 15:14:58

@Ikarus256: Majd azért jelezd, ha megérkezett a pótlás! Remélem, most már sikerül...

Ikarus256 2009.07.01. 14:43:49

@RÁJEN: Megjött, de e-mailt is küldtem egy perce. Köszi! :-D
süti beállítások módosítása