Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (787) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (80) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (182) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (463) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (871) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (167) subaru (8) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (124) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Komplett agyhalál ez a BLM-esek által indított letámadás az értelem ellen... :((( Arról tudtam, hogy pl. a github-on az addigi "master" branch "main"-re változott. Meg arról, hogy az IT-ben addig te... (2024.05.12. 05:10) Már nem Slave
  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Mi tartott ennyi ideig?

RÁJEN 2024.06.29. 10:00

volvo-240-turns-40-photo-gallery_6.jpg

Nem túlzás szerintem azt mondanom, hogy több évtizedes késéssel hozta ki a Matchbox a nem kombi 240-es Volvót "normális" méretben, hiszen csak Superkings kombi volt eddig a kínálatukban, de az legalább több változatban: sima, mentő és rallye support. (Megjegyzem, egyik sincs már meg.) Pedig hát szerintem a 240-es az autótörténelem egy olyan ikonikus, megkerülhetetlen darabja, amelyet minden kisautó gyártónak kvázi kötelessége lenne elkészíteni - bár lehet, hogy a 142-es tulajok pont az ő kedvencüket hiányolják ugyanígy, mindegy. Mindenesetre a személyes érintettségem okán is nagyon vártam már ezt a kisautót, nem volt kérdés, hogy megveszem-e, és nem is okozott csalódást - ráadásul egy klasszikus Volvo esetében külön jópofa kis plusz jelentésárnyalatot kap a karton bal felső sarkában olvasható Designed for a lifetime felirat:

20240619_152446.jpg

20240619_152455.jpg

20240619_152509.jpg

Csodásan részletes festést kapott a 100-ból a 99-es sorszámon futó kisautó orra és feneke is, lámpák, rács, rendszám, minden van, ami kell. Nyilván nem rugózik, nem nyílik semmije, ezt talán mondanom sem kell, de szerencsére van a MB-on belül egy olyan széria, a Moving Parts, ahol ilyesmi is előfordul. Mivel nem úgy került hozzám ez a kisautó, hogy belefutottam egy üzletben és leakasztottam a kampóról, meglehetősen drágán vettem, emiatt viszont csak egy példányt engedtem meg magamnak - és ezért van az, hogy nem is bontottam ki. Szóval így nem tudom megmutatni rendesen, ezért az internet segítségét kellett kérnem, hogy megcsodálhassuk együtt a kisautót kicsomagolva is:

Én ezeket a Matchbox-kerekeket egyébként nem annyira kedvelem, de ehhez jó választás volt, el kell ismerjem. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy e kék szín mellett (amilyen egyébként szerintem a valóságban soha nem volt a rendelhető színek között) még majd milyenekben jelenik meg, egyáltalán jut-e majd abból nekem is, de egy bordónak örülnék, már csak az exem miatt is... Köszi, hogy elolvastátok!

Címkék: retro volvo matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr4018429921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása