Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Az első hétvége a Pop Királya nélkül

RÁJEN 2009.06.29. 13:48

A hétvégén az első utam már megint a bolhapiacra vezetett, mert el akartam cserélni egy Lego rohamosztagost valami másra. Mivel nem akartam ráfizetni, ezért egy hasonló kaliberű minifig lett az eredmény (az első a Felkelők oldaláról), olyan, mint akiket Leia hercegnő hajóján láthattunk a klasszikus trilógia legelején. ("Ez egy diplomáciai űrhajó...!")

De ha már ott voltam és történetesen volt nálam pár kisautó is cserealapnak, ezen a fronton is sikerült beújítani ezt-azt. Elment a régóta kínált rendőrmotor és a nemrég tévesen érkezett HW Scorchin Scooter Tomb Raider kiadása (erre majd még visszatérek, de nem ebben a posztban), illetve a szintén régebben „hirdetett” Corgi Kacsa, sőt a Majorette dupla pakkból maradt Peugeot versenyautó is, cserébe pedig érkezett két úthenger-kerekű Porsche (basszus, ezek is kezdenek egyre többen lenni) és egy régebbi típusú Toyota Hilux utánfutóstul.

Aztán pmgabi fórumtársam tippjére még gyorsan kinéztem az Asia Centerbe, ott ugyanis a hír szerint Majorette-eket osztogatnak a parkolóban ócsóér. A hír szerencsére igaznak bizonyult, a Galaxy Játékáruház valóban kihelyezett egy jó nagy sátrat már a parkolóba, ahol igen akciós árakon kínált egy nagy csomó bóvlit, de volt egy szép nagy Majorette-henger is, amiből sikerült is túrnom egy Volvo XC90-est (most már akkor így kell a MB-változat is) és egy máskerekű El Caminót.

A Center első emeletén pedig megnéztem magát az üzletet is. Ott végre hozzájutottam az áhított újabb típusú Hiluxhoz, amihez egy Pajerót (Paris-Dakar) és egy Focus WRC-t csaptam. Nem mellesleg sikerült a kislányomnak is beszerezni a rollert, amire vágyott. Tudom ajánlani az üzletet, bár a MB-kínálat gyér volt, de láttam pl. 1:64-es Welly Alfa GT-t, ami tetszett, bár ugye Alfát elvből nem veszek :)

A vasárnapi nagybevásárlást pedig egy Régió-látogatással zártam, ahol - a szintén gyér MB-kínálatért magam kárpótlásául - egy Saico (kínai, naná) 1:43-as Subaruval lettem gazdagabb, ami a kemény 700 forintos ár ellenére meglepően igényes és szép darab.

Update: friss Subaru-teszt a Totalcaron!

És végre sikerült megnézni moziban a Transformers 2-t. Ez is nagyon tetszett. Ja, és otthon pedig az elő-X-Ment. Na az is.

Szép napot!

Címkék: lego majorette

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr131215526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.29. 18:47:25

Ugyanilyen Majorette two-pack-em van meg még gyerekkoromból, bár az enyém szerintem szebb, a Toyota fehér alapszínű. Csodálom, hogy a platón lévő "koporsót" kihagytad a bemutatóból.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.29. 18:54:12

@Sam. Joe: Ej, de morbid :) De hadd ragadjam meg a kiváló alkalmat, hogy akkor elmondjam, nyílik az eleje, ország-világ megtudhatja!

Ikarus256 2009.06.29. 22:12:17

Szép kis zsákmány!;-)
Elsőre a fekete Poschen akadt meg a szemem. Kár a kerekeiért, mert a festése nagyon tetszik. Aztán a Majorette two-pack is nagyon szép. Tényleg a Majorette-ben mi a neve ennek a szériának? Biztos nem TP. :-)
És végül a Ford és a Mitsubishi ami bejön. A bordó Hilux nekem szürkébe az igazi, de az sem rossz, a Subaruval még eredeti méretarányban sem barátkoztam meg igazán.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.30. 11:48:27

@Ikarus256: Jó kérdés a név, fogalmam sincs, de a katalógusban (85-86-os első megjelenés) simán csak Pick-up + compressorként hivatkoznak rá. Talán nincs is külön neve...

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.06.30. 18:47:18

Az a fekete Porsche nagyon durván néz ki.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.30. 18:56:31

@pman: Na egészen pontosan ezért vettem meg :) És ugyanez hiányzik szerintem az MB 3 Porsche Turbóból, amit eleddig nem szereztem be, de most már talán nem ártana.

Ikarus256 2009.07.01. 15:06:17

Túrtam! A Majorette féle TP-t 300-as sorozatnak (Serie 300) hívják, a blsizteren pedig Majorette Double-nek. Ez az autó pedig az 1986-os katalógusban van benne - lehet, hogy másba is, de ebbe biztos -, és 382 volt a sorszáma az utánfutóval.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.07.01. 15:52:40

@Ikarus256: Köszi, végülis logikus, hogy kapjanak saját nevet ezek a duplák.
(Időközben megérkezett a Pony Trailerem is, majd valamikor azt is felteszem ide.)
süti beállítások módosítása