Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Mert megérdemlem

RÁJEN 2009.09.24. 09:24

A gépemen van egy külön kisautós folder, abban külön típusonként al-folderek, sőt egy Excel táblázatom is van a gyűjteményemről - rendszerező-mániás vagyok, ez van. Az egyik folder neve Kell. Ez tartalmazza a vágyott, illetve beszerzendő darabokat, közöttük jó pár kommerszebb járgánnyal, de ott figyel pár érdekesebb, ritkább darab (fotója) is. Sokáig ott volt a katonai festésű VW busz, a szintén katonai Binz, de most is ott várnak a sorukra többek között hiányzó Ford LTD-variációk, a HW Sunagon, az olivazöld Typ 181, a HW Nissan Silvia, és még sokan mások. Tegnap azonban nagy lépést tettem előre, egy olyan darabra sikerült szert tennem, amiről nem gondoltam volna, hogy egyhamar elhagyja ezt a foldert: MB-22 Pontiac GP - vékony Superfast kerekekkel, lilában. (A RW-változaton kívül létezik ez még pirosban is, nyitható ajtókkal, lásd tsza darabját itt.)

Ha a Pontiac kerül szóba, nekem egyből a Firebird jut eszembe. Valahogy a régebbi típusok sokkal kevésbé. Kisautós viszonylatban ez méginkább igaz, főleg hogy - ahogy írtam is - gyerekkorom egyik legnagyobb kedvence az MB-4-es kék Firebird volt. Csak az "újkori eszmélésem" után kerültek a látókörömbe a GTO-k (amiben a Hot Wheels-nek is komoly része van), illetve a GP is. Ez utóbbi elsősorban lesney nielsen jóvoltából. Mivel ő olyan szép posztot írt, amilyet én soha, nem is szaporítom tovább a szót, tessék az igazi fanatikus bejegyzését átolvasni, minden sora kincs.

A szerzeményről: nem hibátlan. Sőt. Jó közepes állapotúnak, vagy annál egy kicsit jobbnak mondanám. A fényképeken persze sokkal lelakottabnak néz ki, mint a valóságban, de ez nem újdonság. A legnagyobb hibája szerencsére csak alulról látható, de mivel nincsenek előttetek titkaim (sic!), megmutatom: valaki valamikor úgy gondolhatta, hogy a terepezést akadályozza a túlságosan mélyre érő felfüggesztés, így egy kicsit lecsiszolta. Hogy törne le a keze.

A tengelyek nagyjából rendben, szépen rugózik, szépen gurul, az "üvegek" is okék, egy alapos tisztogatás azonban nagyon ráférne. Meg is fogom csinálni, csak hétvégén költözünk, szóval majd azután - több más restanciámmal együtt. Szerencsére a komolyabb kopások is inkább alulról láthatók, a "hasánál".

Az autó 3000 magyar forintba került, de nem bántam meg. Pont tegnap lőttem mellé egy szakadtabbat 700 forintért a vateráról, amiről egyelőre még csak egy kis képet láttam csak, illetve a Ferenciek terén is van még egy kopott GP görbe hátsó tengellyel 1500-ért. Tegnap legalábbis még volt, és az valami mintás verzió volt, amilyen korábban nem is láttam. És nem tűnt házinak.

Nagyjából ennyit gondoltam írni az új kincsemről, de azért még megmutatom, hogy a tegnap este betett piros Corgi Mercin kívül még az alábbi szép Saabot is hazavittem:

Videót is kaptok, de nem GP-t, hanem GTO-t. The Great One:

Szép csütörtököt!

Címkék: matchbox

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr641403520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2009.09.24. 19:08:33

Wááá az a Saab KELL!!!

Tommi 2009.09.24. 23:20:47

@RÁJEN: He He He. Inkább beszerzem máshonnan. Amúgy olvasok index fórumot, tudom mennyiért vetted :)

Ikarus256 2009.09.28. 16:03:09

Hát igen, ez szerintem minden gyűjtő listáján rajta volt valamikor. Az enyémén még rajta is van.
Beszéltem egy pécsi gyűjtővel, ő még emlékszik rá, hogy egy boltban látta a megjelenés évében. Akkor még nem volt ennyire ritka.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.09.28. 16:25:29

@Ikarus256: Ha minden jól megy, hamarosan lesz még egy, majd megnézem, osztok-szorzok, és még az is lehet, hogy majd eladó lesz az egyik.
süti beállítások módosítása