Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

A szállító 2

RÁJEN 2009.10.13. 15:53

A rendkívül nagysikerű poszt (nulla komment) folytatása következik. Meglett ugyanis a kék Flareside. Semmi újat nem tudok róla elmondani, ami a narancssárgán narancssárga, az itt kék, egyébként Made in England, és a festés itt-ott el vagy kicsit csúszva, de nekem így is nagyon tetszik.

Még több kép erről és egy másik remek pikapról lapozás után.

Van továbbá egy hasonló kisteherautóm a Hot Wheels kínálatából is, mégpedig a Classics sorozatból, annak is az ötödik hullámából. Texas Drive 'Em néven fut, egyébként ez is egy Ford. Itthon még nem kapható, de remélem, előbb-utóbb behozzák, mármint az ötös szériát, mert olyan egyebek szerepelnek benne, mint a GTO Wagon, a Monte Carlo, vagy az Aston Martin DB4, illetve a Ford Ranchero (ez utóbbi kettőről még nem találtam képet) - amiknek nagyon örülnék...

UPDATE: DB4 lett, és Ranchero is!

A plató ajtaja fixen le van nyitva, a platón pedig két piros krosszmotor áll, hasonlóan a MB Holdenjéhez. Csak gyengébb kidolgozással. Nagy lábakon áll a gép, rugózik is valamennyit, illetve ami még szót érdemel, az a festése, ugyanis a Classics sorozat arról (is) ismeretes, hogy a benne szereplő autók gyakran kapnak szép metálfényt - és persze metál alvázat is, amitől érezhetőbb lesz a minőség.

Mára ennyi voltam, legyetek jók, ha tudtok!

Címkék: matchbox hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr461447671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.10.13. 16:47:16

Továbbra is tetszik ez az MB, és sajnos még mindig nincs, de ami késik az a vonat...
A HW-n nem értem a lenyitott platóajtót, ha legalább a motorok nem fértek volna fel máshogy ok, de így...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.10.13. 16:50:44

@pman: Érteni én sem értem, de szerintem nem rossz ötlet. Az MB-66-os Ford Transit esetében (matchboxmemories.blogspot.com/2006/09/ford-transit.html) engem is zavart gyerekkoromban az egyik lenyitott oldal, ma már nem... Épp le van nyitva, ennyi.
süti beállítások módosítása