Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Torkosbörz

RÁJEN 2009.11.08. 18:27

Úgy mentem ma oda, hogy nem-nem-nem, nem költhetek, mert a hó végén már tényleg csak száraz kenyér lesz. (Mint a múltkor.) Ezért hát rendes Mikulás módjára felpakoltam, és egy nagy zsákban vittem a cserealapokat a börzére. Volt köztük MB, HW, Majorette, minden. Sok szép és drága dolog, de jó részük duplikátum.

A börzéről a kötelező kör: egyrészt hiányzott a ruhatár, csak hogy valami negatívot is írjak, másrészt a szervezők előtt ezúttal is leborulok, temérdek eladó volt, csodásnál csodásabb kínálattal. Ugyanakkor valami másra is rájöttem: ahogy bővül a gyűjteményem, úgy egyre nehezebb olyan modellt találnom, amire tényleg összefut a nyál a számban. Na, azért sikerült, nem is egyet. Lassan indultak be a cserék, de a végére belejöttünk :) Három otthagyott autót azért sajnálok, de az alábbiakkal szerencsére sikerült csillapítanom kisautó-torkosságomat. A képek némelyike felkattintható...

Bemelegítésnek egy Hot Wheels Lotus Esprit, vagány fekete színben - ez előtt még Joe kolléga is megemelte a kalapját:

A változatosság gyönyörködtet, így beszereztem a Zsolt_T3 kódnevű indexes fórumlakótól csere útján egy harmadik MB Mazda RX-7-est az átmenetes színűek közül:

Egy MB Racing Mini volt a fenti Mazda ára, sajnos nem kifogástalan állapotú, de ha már szóba került (mert szóba hoztam), következzen egy Mini (Vita) a Corgitól - amelyen azért látszik, hogy nem egy szokványos darab:

Egy egyszerű, de nagyszerű Maisto Mercedes, ránézésre egy sima HW-koppincs (máshonnan nézve pedig BMW), de tetszik:

Egy másik Mercedes, Corgi, Made in Brazil, dobozos, állat:

Noname Porsche, talán Tomica-koppincs, de ez is tetszik, főleg a 200 Ft-os ára miatt:

Majorette Capri, Made in France, naná, gyönyörű részletekkel (sárga első lámpák, őrület, ez szinte csak a francia rendszámú autókra volt jellemző egy időben), jól eltalált arányokkal - az egyik legtutibb, ha nem 'A' legtutibb beszerzés a maiak közül:

Tesója, Majorette Volkswagen K-70-es, némileg csonkolt vonóhoroggal, de így is igazi kincs (ahogy ma már a valóságban, akarom mondani 1:1-ben is). Nem fukarságból mutatok csak egy képet, a maradék hármat megint elvitte az élességmanó:

Bolgár MB Matra Rancho mentő - ez az első bolgár Matchboxom! (Ebből valójában jobban örültem volna a terepszínű változatnak, de ha nincs ló...)

Macau-i Audi Quattro, szintén bliszterben - amiben marad is. Egy kéket szerettem volna elhozni, nyolclyukú felnikkel, de mire visszaértem, azt már elkapkodták (1700-ért). Nem baj, ennek is örülök, gyerekkoromban ez a verzió volt meg:

Tomica Nissan Skyline rendőr, a szokásos Tomica-minőségben, öröm a szemnek:

Norev Renault Megane rendőr, gondolom az autópálya-rendőrség kötelékéből, bukócsővel, sportüléssel, komoly hátsó légterelővel - ez a Norev bolt hírlevelére való feliratkozásért járt, illetve nem ez, hanem egy "mezei" Megane, de sikerült az illetékes elvtárssal megbeszélni, hogy némi ráfizetés ellenében upgrade-elje az ajándékautót, ezúton is köszönet a rugalmasságáért:

Végül két szerzemény a Sam. Joe MB-ménesből, egy "Jeep-nek látszó tárgy" (olyan jó duma ez, hogy gyorsan el is loptam) és egy 1:43-as (vagy ahhoz legalábbis közelítő) rendőrmotor, színben passzentos, ellenben rendkívül mogorva rendőrrel (aki egy kicsit hasonlít még Szellő Istvánra is). Eredetileg két ilyen járt a SK Polizei-Porschéhoz, egy tehát pipa:

Mindent egybevetve elégedetten jöttem el 3 óra keringés után, nem költöttem többet 2000 forintnál (igen tudom, amiket adtam cserébe, azokért is fizettem valamikor, de ez így mégsem ugyanaz), volt cash-bevételem is, és szerencsére jó pár pajtással is sikerült lepacsizni...

(Az Edocar sárga VW Golf I-est elfelejtettem lefényképezni, ezért elmondom, hogy ugyanolyan, mint a spoileres Maisto, csak sárga :P)

December 6-án találkozunk, no nem a névnapom miatt, hanem megint lesz börze a Közlekedési Múzeumban!

Címkék: volkswagen matchbox police vw majorette corgi maisto noname hot wheels tomica

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr681509607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2009.11.08. 23:32:32

Látom Neked is jó termést hozott a mai börze...gratula mindhez...a NOREV Renault padlóra tett :-)nagyon baró gépállat!Na meg a majo Capri ésatöbbiésatöbbi :-))

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.11.09. 08:23:12

Szép napot zártál akkor te is, gratula.
A noname 935-ös pedig valóban nagyon tetszetős darab, én egy Corgi-t hoztam el a Transitom mellé, 250-es áron.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.09. 08:28:48

@Zsolt_T3: Köszönöm. Azért te sem panaszkodhatsz...
@pman: Na, 935, akkor már ezt is tudom :D (Remélem, lesz majd bejegyzés nálad (azaz Joe-nál) is.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.11.09. 08:54:20

Áhh, nem fogom ugyanazokat elmondani, mint amit személyesen is, a zöm vadállat. A Caprin csak most tűnt fel a hetvenes években oly divatos műbőr tető imitáció. Király.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.09. 09:30:42

@Sam. Joe: Tenkjú. És a Ghia-felirat a hátulján? :D Óriási...

Ikarus256 2009.11.09. 10:00:32

Szépeket gyűjtögettél! Ilyenkor egy kicsit irigylem a pestieket...:-(

Tommi 2009.11.09. 23:00:12

@Ikarus256: Én sem voltam ott, pedig most közelebb vagyok, mint egyébként. Talán a következőn ott leszek.

Bog Zoo (törölt) 2009.11.09. 23:13:24

Gyönyörűek! És az a K-70-es... :-D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.10. 09:59:53

@Ikarus256: Köszi, én is elégedett vagyok magammal.
@Tommi: Össze kéne kötni valami kisautó-blogos sörözéssel. Most is jó volt összefutni 10 körül a többiekkel, egy kupacban.
@Bog Zoo: Köszi :) Hát még ha láttad volna, milyen bontatlan bliszteres Tomica (Pocket Car) VW T2-est hagytam ott 2500-ért... Olyat, mint az enyém, csak makulátlanban. És egy szép Husky DB5-öst, illetve egy Corgi P1800-ast. Na, ezekre utaltam, hogy sajnáltam őket.
süti beállítások módosítása