Megbízható, hatékony, gyors és cool. Pont, mint a hihetetlenül nagyszerű gazdája, Mr. Wolf a Ponyvaregényben. Még egy magyar tesztet is találtam róla, és ha minden igaz ugye, jövőre talán jön az utódja. Addig is pár részlet az aktuálisról, uncsi történelmi visszatekintéssel ezúttal sem fárasztalak titeket, mindössze két apró érdekességet jegyeznék meg: az egyik, hogy az NSX New Sportscar eXperimentalt jelent, a másik, hogy a prototípust Ayrton Senna tesztelte. Íme egy kép a valóságból:
Nem akarok kötekedni, de az igazi rendőrautó fotóján mintha más lenne a felirat az ajtókon :P Mindegy is, a lényeg, hogy a Tomica e modell esetében is hozta a formáját, szépet alkotott. A 2002-es modellfrissítés utáni verziót készítették el a szorgos vietnámi (!) kezek, amelyet leginkább arról lehet felismerni, hogy már (sajnos) nem bukólámpái vannak. Nem nyílik a kisautón semmi, de szerencsére az egyik (vagy talán inkább megmaradt) legjellemzőbb részletét, a teljes szélességű hátsó lámpát ügyesen oldották meg. Ez is a szélesebb kerekeket kapta, amik igen jól állnak neki. A rendőrös festés pedig szerintem majdnem mindennek jól áll...
NSX-ből van egy kevésbé szerencsés színű NSX-em is, még régebbről, íme:
Ez még, mint látható, bukólámpás, de jóval kevésbé kimunkált. Ennek ellenére nem rossz egyáltalán, főleg ha az Asia Centeres turkálós Majorette-henger árszínvonalát is figyelembe veszem, de egy kicsit több ráfordítással sokkal jobb autót készíthettek volna a franciák (vagy kínaiak, vagy kik). A zöld színről pedig azok a szegény bolgár Matchboxok jutnak eszembe, amelyek néha azért kaptak valami eszement színt, mert épp csak olyan festék volt az országban. No, ez is mindegy. (Létezik belőle egyébként normális(abb) színű verzió is.)
Szép napot!
Utolsó kommentek