Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

A Kihívó

RÁJEN 2009.12.15. 09:18

Mielőtt a blogon átveszik a hatalmat a Hot Wheels alkotásai, gyorsan mutatok megint egy Matchboxot. (Aztán rögtön egy HW-t is.) Gyerekkoromban volt egy csodás narancssárga Challengerem kék tetővel, mára már sajna ki tudja, hol leledzik, így mindenképp szükségesnek éreztem e típus (a valóságban valószínűleg az 1974-es) pótlását. Az újakat már egy ideje beszereztem (mutattam itt és itt, illetve pótoltam képet a Maistóról is, ami korábban elmaradt), továbbá a Hot Wheels Dixie-jéből is eltettem kettőt, mert tetszenek, de mégiscsak ez az igazi:

Na, menjünk tovább!

A vatera (és tenisplayer) jóvoltából egy Premiere-modellhez (Series 11, Hot Rods) sikerült hozzájutnom igen jutányos áron, amely szerintem telitalálat: piros alapszín, rajta lángok, ezüst ablakkeret és fekete tető. Minden részlet tökig kifestve, az elején kiválóan érvényesül az ezüst hűtőrács a fekete alapon, amely alap szépen keretezi az autót hátulról is. Még az ülések is kaptak egy eltérő színű betétet, sőt a váltókart is beszínezték. Felnik, gumik szintén rendben. És a nagy előddel ellentétben csodálatosan rugózik! Egyedül a doboz rikító rózsaszínje hagy némi kívánnivalót maga után, illetve a tény, hogy a nem túl szép műanyag alváznak köszönhetően (a régieknél ez még fém volt) az egész autó nagyon könnyű - de hát istenem, minden nem lehet tökéletes...

A Hot Wheels kisautója is nagyon szép, de a képeken nemigen látszik, hogy valójában sokkal kisebb a megszokottnál. Úgy egy centivel. A forma viszont nagyon jól eltalált, jól idézi az eredeti 1970-es autó vonalait:

Challengeres film már volt itt, ezért most nem teszek be másikat, nem is biztos, hogy találnék jobbat. Helyette két kép, az első a Bakancslistából való, amelyen azt látjuk, ahogy Jack Nicholson és Morgan Freeman rajthoz állnak, az alsón pedig a Death Proof – Halálbiztos című Tarantino-alkotás egyik legemlékezetesebb jelenete látható:

És egy kis muzsika a végére, ezúttal az Audioslave-től, de a beágyazást nem engedte, ezért link. A többi rosszabb minőségű, ez a legjobb. Ez a Vanishing Point remake-jének a zenéje egyébként. Az eredeti filmben (természetesen az autó mellett) a nálunk jobbára Petrocelliként ismert Barry Newman játszotta a főszerepet, az új verzióban Viggo Mortensen. Íme pár HD-kép az eredeti film blu-ray kiadásából:

(Remélem, megérte kivárni az utolsó képet nagyban...)

Szép napot! Itt a Naphegyen most -3 fok van.

Címkék: matchbox muscle hot wheels

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr151599160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancergee (törölt) 2009.12.15. 11:48:27

Akkor csak jó láttam a tegnapi kisképen h az "Petrochelli". :)

Elfelejtetted kitenni a 18-as karikát a bejegyzés elejére. :D

Nekem maga az autó kicsiben sosem volt kedvencem.
Anno rendelkeztem a "hagyományos" sárga darabbal.
De 1:1-ben...vadállat

Na megyek eltúrom az éjszaka leesett havat

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.12.15. 12:17:05

@dancergee: hagyományos, ez tetszik :) Jó munkát!

Tommi 2009.12.15. 20:55:50

Én a hétvégén kaptam egyet a Hot Wheels-féléből, de az bordó. Fehérnek jobban örülnék. :) Főleg Johnny Lightning-ként. ;)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.12.15. 21:17:55

Alapjaiban nem nagyon jön be az MB Challangere, de nagyon jól néz ki ez a darab. Szép ez a lángmintás festés, főleg, hogy mindene részletesen kifestett. A krómfelni is jól passzol hozzá, egy igazi tuning verda lett így.
A HW-n nem tecc, hogy a sárvédő mögött vannak a kerekek, nagyon keskenynek láttatja így az autót.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.12.16. 09:30:50

@Tommi: Meg tudlak érteni. (Te nem akarod megvenni a kék Majorette Saabomat véletlenül?)
@pman: Tényleg keskeny a nyomtáv, megérne egy kis tuningot...

Tommi 2009.12.16. 10:02:03

@RÁJEN: De, meg akarom. Csak rám licitáltak. Mennyiért kínálod? Max 500 Ft keretem van csak rá. :(

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.12.16. 10:11:40

@Tommi: Sorry, minimum a kétszeresét szeretném a keretednek érte... Nekem sem volt kevesebbe.

Tommi 2009.12.16. 11:32:43

@RÁJEN: Nem gond, megértelek.
süti beállítások módosítása