Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Két Ferrari

RÁJEN 2010.01.04. 09:39

ferrari-308-gts.jpgBizony, beadtam a derekam, megtört a jég, oda a szabadság. Vettem két Hot Wheels Ferrarit. Innentől, ígérem, nem bizonygatom többet, hogy mennyire távolt állnak tőlem az olasz verdák kicsiben, valami megszakadt. A meglepő eltévelyedés nagyban köszönhető a Tesco akciójának, amely keretében a Ferraris sorozat tagjai 515 forintért kaphatók, így a bűnöm is kisebb talán. A modelltörténetet ezúttal (is) jól kihagyom, sőt a típusismertetőt is, álszentség lenne ugyanis ez tőlem :)

Az egyik egy 308 GTS (Quattrovalvole), amely talán leginkább mint Thomas Magnum autója lehet ismerős, a másik pedig egy 365 GTS4 (Daytona), amilyennel Sonny Crockett nyomozó szaladgált jó ideig a Miami Vice-ban. De az 1976-os Rágógolyó futamban is feltűnt. Szép nagy képek a tovább után.

Az autók 1:64-es szinten nekem tökéletesen rendben vannak: szép a fényezésük, részletesek, arányosak, kellően súlyosak, igényesek. Mindkettő belsejét is szépen kidolgozták, a 308-asé itt, a 365-ösé itt látható. Amikor fotózgattam, alig tudtam abbahagyni: annyira megfogott mindkettő formája, hogy csak kattintgattam folyamatosan, aztán csak utólag visszanézve tűnt fel, hogy jó pár képet/beállítást duplán csináltam meg. Érdekes. (Igazán kihozhatnának egy ilyen sorozatot Porschékkal is.)

Van egy olyan érzésem, hogy egy 308 GTB-t és egy Testarossát beszerzek még a Matchbox kínálatából is... Aztán annyi. Különben elvisz az ár.

Pár további szép Ferrarival kívánok hát szép napot, szép hetet szép évet!

Címkék: hot wheels

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr901644327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.04. 10:51:44

Szépek. Nekem ferrarik közül a leginkább a 250 gt california spyder tetszik, az van is 1:18 hot wheels modellben. Érdekessége, hogy letört tükörrel szereztem, ezért olcsóbb volt, aztán kiderült, hogy úgy életszerűbb, egy csomó fotón egyáltalán nincs is tükre :-)))) Ezek közül a 365 tetszik nagyon, azt már a miami viceban is szerettem, de amikor először láttam még gyerekként, oldalról, én komolyan azt hittem, hogy valami új fajta japán sportautót látok. De a 250-es sorozat az igazi ferrariban. Ezek az újak amikkel mostanában bohóckodnak, hát részemről mehetnek a kukába :-) Szép, gyors, precíz, csak lelke nincs egyiknek sem. Bármelyik 250-esre ránézel, az él, első pillantásra olyan mintha lenne szeme és pont rád nézne. Az olyan autókat szeretem amikről azt tudom hinni, hogy élnek. A steril vackokat viheti a francba aki tervezte.

en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_250

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.04. 10:58:27

Na, íme itt van, ez EGY AUTÓ.
Az alján vannak kattintható fotók, nagyon lesznek.
Ilyenem van Hot Wheelsben.

news.caradisiac.com/Photos-du-jour-Ferrari-250-GT-California-209

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.01.04. 11:11:19

@PeterBlau: "Szép, gyors, precíz, csak lelke nincs egyiknek sem." Hááát... Őszintén szólva, ha annyi pénzem lenne, hogy azon törjem a fejem, hogy Porsche, vagy Ferrari kell-e inkább, akkor én Jaguar XK-t vennék, vagy valamelyik Astont. 8-) Viszont van egy svájci barátom, aki nem azon a létsíkon mozog, amin én. Neki míg meg nem érkezett a trónörökösnő, addig volt Ferrarija, Porschéja is. Az ő szájából hangzott el: "Míg egy Porschén csak fékbetéteket cserélsz, az idő alatt a Ferrarin komplett meghajtás láncot." Én meg elhiszem neki. Igaz, ő az az ember, aki eladta a 911-esét, mert azt csinálta, hogy időnként a kézifék nem volt hajlandó kiengedni a beépített navija, meg szerinte egy ZX 81 technikai színvonalán áll. A szervizben meg nem tudták reprodukálni a kézifékes tünetet. Szóval berágott, eladta, azóta BMW-zik.

Rájen: Nekem is megvan ugyanez a Magnum Ferrari, mert annyira tetszett a HW értelmezés. Lehet, hogy a Smart pontokat majd beváltom egy másikra és felbontom én is.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.04. 11:13:49

@Sam. Joe: A Shell-promó autók közül annak idején vagy hetet megvettem pontokra, és együtt adtam el egy fórumos kollégának. Nem mondom, hogy megbántam, de ma már talán nem tennék így... Jó pár volt mondjuk köztük, ami annyira nem jön be, mint pl. az F40/F50 páros.

Ikarus256 2010.01.04. 11:42:20

Én még a karácsony előtti - talán - 670 Ft-os teszkós akciókor vettem egy 430 Scuderiat, és tegnap Apa hozott egy 308 GTS-t. Ha időm engedi benézek még egyszer hátha van még valami szép. Mondjuk egy 308 GTO. :-D

Tommi 2010.01.04. 12:00:44

Én meg akkor vetettem meg Joe-val, amikor még 1100 volt... Ilyenkor ideges vagyok.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.04. 12:05:47

@Tommi: Szerinted ilyen melyikünkkel nem fordult még elő? ;)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.01.04. 16:18:05

Lehet egy Magnum mobilért én is beváltom Smart pontjaimat.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.04. 16:21:21

@pman: Én a helyedben sietnék, egyre kevesebbet látok már a Shellnél ilyenekből.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.01.04. 16:45:20

@RÁJEN: A kúton is be lehet váltani a pontokat, nem csak a boltjukban?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.04. 16:47:31

@pman: Persze, kúton is. Én eddig legalábbis csak ott váltottam be.

PMGabi 2010.01.04. 19:57:23

Hát lenne még pár márka, aminek kihozhatnák - főleg ennyiért is adhatnák - típusait...
A ferrari nem érdekel, pedig jól készítették el őket.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.04. 21:27:14

@PMGabi: Lenne.

MÁS: az imént láttam, hogy Peter Blau barátunk kommentált, de most nem látom. X-akták.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.04. 21:40:06

Ja, igen, eltűnt. Azt írtam, hogy régebben a Porschek voltak a kedvenceim, de csak addig míg azok a majdnem állólámpás 911-esek voltak. Aztán amikor jött az a 911-es aminek már döntve volt a lámpája és az autó orrának közepe felé volt a lámpának egy fura elnyúlása amitől a kerek lámpa olyan béna alakú lett, onnantól nem, mert akkor csalódtam, hogy hogy lehet ilyet csinálni egy ilyen szép autóval! Valamiért a régebbi formák jönnek be... Bocsánat, nem nagyon illik ide, csak eszembe jutott. Pl régi Aston Martinokat is csinálhatna a Hot Wheels, úgyis egy halom régi amerikai autót csinálnak, európait is lehetne, vagy japánt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.22. 09:33:16

@PeterBlau: Az Aston Martinos kívánságod teljesült :)
süti beállítások módosítása